Ik heb even een pc'tje samen gesteld voor een maatje van me.. met wat onderdelen die ik nog had liggen.. en het draait prachtig.. tot ik het bakkie op internet gooi.. (ik heb hier alleen maar draadloos internet) Als ik een draadloos USB stikkie erin druk dan begint de pc te stotteren als een gek.. ook als ik opnieuw opstart.. dan duurt het heel lang voordat de draadloze verbinding wordt opgestart en loopt alles als een trein.. en dan start de verbinding op en begint het gestotter..
Ik heb verschillende stikjes geprobeerd..
Snap niet waarom dit is..
Ook geen flauw idee waar ik moet beginnen met kijken.. windows is fris en fruitig.. (wel nlited..)
Ik zal zo voor de zekerheid het USB stikkie maar eens vervangen door een PCI kaart ofzo.. kijken of dit verschil maakt.. helaas kan ik niet testen of hij dit met een bekabelde verbinding ook doet.. aangezien ik hier alleen maar draadloos heb..
Iemand suggesties?
Ik heb verschillende stikjes geprobeerd..
Snap niet waarom dit is..
Ook geen flauw idee waar ik moet beginnen met kijken.. windows is fris en fruitig.. (wel nlited..)
Ik zal zo voor de zekerheid het USB stikkie maar eens vervangen door een PCI kaart ofzo.. kijken of dit verschil maakt.. helaas kan ik niet testen of hij dit met een bekabelde verbinding ook doet.. aangezien ik hier alleen maar draadloos heb..
Iemand suggesties?
R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3