[Paypal] Paypal klantenservice per e-mail??

Pagina: 1
Acties:

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 16:41
Hallo,

Ik heb mijn paypalaccount per ongeluk opgewaardeerd van prive naar premium. Ik was er al een tijdje niet mee beziggeweest moest er wat extra geld op hebben, en omdat ik vanuit hier met een prepaidnummer bel, kwam het woord 'opwaarderen' al snel op me over als de optie waarmee ik extra geld op mijn account kon krijgen. Maar nu heb ik mijn account dus perongeluk naar een ander type overgezet. Omdat bellen vanuit hier met naar een servicenummer de pan uit zouden rijzen, heb ik geprobeert contact met ze op te nemen via de webinterface die ze voor servicecontact hebben. Echter krijg ik vandaag een mailer-deamonmailtje met het bericht dat mijn poging (van een paar dagen geleden) mislukt is:
The following message to <webform@paypal.nl> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'DNS Soft Error looking up paypal.nl (MX) while asking recursive_nameserver0.parent. Error was: unable to reach nameserver on any valid IP'
Tsja, nu is mijn vraag dus of iemand van jullie een mailadres van de paypal klantenservice heeft, zodat ik ze alsnog kan bereiken.

B.S.U.R.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Nogmaals proberen. Kwestie van servertje uit de lucht (of iets dergelijks).

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01 20:21
Het hebben van een premium rekening heeft verder vrijwel geen nadelen zover ik weet; kost niks, behalve wanneer mensen jou geld sturen, dan betaal je een kleine 'fee'; kun je dit trouwens niet ook gewoon via de site zelf weer ongedaan maken?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Ergens via het contact-systeem in Paypal kan je er komen, simpelweg een kwestie van genoeg klikken op de juiste plek, en vooral heel veel zoeken, want het lijkt alsof ze het zo ver mogelijk verstopt hebben...
Eventueel kan je ook een nieuw account maken :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Leftblank schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:58:
Het hebben van een premium rekening heeft verder vrijwel geen nadelen zover ik weet; kost niks, behalve wanneer mensen jou geld sturen, dan betaal je een kleine 'fee'; kun je dit trouwens niet ook gewoon via de site zelf weer ongedaan maken?
De kosten zijn juist het enige (grote) nadeel! Vooral bij kleine bedragen, van 1 euro ben je bijna 40 % kwijt...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.paypalobjects.com/WEBSCR-500-20080228-1/nl_NL/i/header/spot_leftbusiness_51x51.jpg
Hebt u een vraag?
Bel de klantenservice: 0800 265 9220

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01 20:21
RemcoDelft schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:03:
[...]

De kosten zijn juist het enige (grote) nadeel! Vooral bij kleine bedragen, van 1 euro ben je bijna 40 % kwijt...
Klopt, maar dat hoeft, afhankelijk van de wensen van de ts, geen nadeel te zijn. Als hij z'n rekening alleen gebruikt om te betalen heeft 't geen enkel nadeel ;)
Pagina: 1