Toon posts:

Webhosting met compile rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

Ik heb een probleempje.

Ik heb de source code van een online game echter op mijn huidge hostings bedrijf mag ik geen .c bestanden compileren naar bestanden die ik kan uitvoeren. Ik wil daarna ook een bepaald commando uitvoeren zodat het script gaat lopen. Ze zijn uiteraard bezorgt als iedereen bestanden uit kan gaan voeren.

Ik vroeg me af of jullie een aantal hosting providers kennen die dit wel toestaan ?

Of misschien weten jullie een betere manier is het bijvoorbeeld mogelijk om de .c bestanden extern te compileren en vervolgens de gecompileerde bestanden naar mijn huidige server te brengen ?

Alvast bedankt!
pMzQ,

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:19
Kijk eens naar een dedicated server / colocated server / VPS :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jij wilt geen webhost maar een Gameserver host, groot verschil daar en zoals Xander zegt kijk eens naar een dedicated Server! Ja je kan compileren op je eigen PC en de files uploaden maar vele webhosts laten scripts alleen maar gelimiteerd toe.

Weet niet wat voor soort game je wilt draaien en wat voor soort scripts je daarvoor moet gebruiken maar het kan meer zijn dan je webhost je toelaat! En dan zou je dus inderdaad over moeten stappen van normale webhosting naar dedicated colocated etc hosting.

[ Voor 64% gewijzigd door swampy op 05-03-2008 20:41 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
ok maar een VPS = goedkoopste optie en daar kan ik alles mee doen wat ik maar wil right ?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:52:
ok maar een VPS = goedkoopste optie en daar kan ik alles mee doen wat ik maar wil right ?
Over het algemeen wel, maar het beste is om gewoon je wensen voor te leggen aan diverse hosting partijen en daaruit je keuze te maken :)

Verwijderd

Stel je vraag eens op www.webhostingtalk.nl
Dat is toch de meest geschikte plek om zulke vragen te stellen.
Pagina: 1