Ervaring helpdesk Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 1.506 views

• kikkervis
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-05 17:04
Mede tweakers,

Ik loop tegen een muur aan bij de Asus helpdesk en ik ben benieuwd naar soortgelijke ervaringen.

Casus: Ik heb de helpdesk gevraagd naar de mogelijkheden van een Q9450 op een P5E. Helpdesk antwoorde hierop:
1e keer. Kan niet, komt geen BIOS voor.
2e keer: Dat het bord 45nm processoren ondersteund betekend niet dat we de Q9450 ondersteunen.

Sinds een paar dagen wordt de Q9450 wel ondersteund, terwijl ik al een ander bord gekocht heb. Ik wil dus klagen. Dit kan klaarblijkelijk niet!

De twee dat ik een bericht geplaatst heb, kreeg ik geen mail of terugkoppeling maar als ik op de site kijk is de verstuurde tekst weg, en is de vraag gesloten met een vaag onderwerp.

1e keer: Onderwerp: Close:RE: Digital Home AIR
Close!

2e keer: Onderwerp: Close: Motherboard P5P800 SE
Close!

Er zit iemand bij Asus klachten van een fake onderwerp te voorzien en sluit deze vervolgens. Het telefoonnummer van Asus Nederland is continue in gesprek, dus ook zinloos.

Mijn vragen aan de/onze gemeenschap:
-> Zijn er meer tweakers met deze ervaring.
-> Heeft er iemand ingangen bij Asus die het mogelijk maken te klagen.

p.s.
Het gaat mij dus niet over de techniek, en/of ik had kunnen voorzien dat dit MB deze proc aankon, maar om deze afgrijselijke helpdesk terreur.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Als communicatie met een bedrijf niet werkt per e-mail of telefoon is pen en papier normaal de volgende stap.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 22:01
Mijn ervaring met Asus is ongeveer hetzelfde. Antwoord op een simpele email duurt 3 weken, zeer kortaf en geen antwoord op de vraag (standaard mailtje). RMA voor een videokaart duurde bij mij ruim 2 maanden, kreeg gewoon een 2de handsje (met stof er nog op) terug.....

Mijn nieuwe PC bestaat dus ook niet uit Asus onderdelen. Allemaal prima als het werkt, maar garantie/RMA/service is echt zwaar belabberd voor zo'n groot en bekend bedrijf.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een (aangetekende) brief is denk ik de beste manier, maar ik denk dat je er niets mee zal winnen (ze zullen wel kunnen zeggen dat hun info 'as is' wordt gegeven en aan veranderingen onderhevig is).

Verder is het al heel wat dat Asus terugmailt. Op de stapels e-mails van mij aangaande dode P4P800 borden (en dat zijn er flink wat geweest) werd nooit gereageerd. Ik zou zeggen, laat Asus het maar in hun portomonnee voelen, de volgende keer dus geen Asus meer kopen, maar bij een bedrijf dat wel in staat is gewoon fatsoenlijk en snel te reageren. Veel meer kun je niet doen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

kikkervis schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:05:
Het gaat mij dus niet over de techniek, en/of ik had kunnen voorzien dat dit MB deze proc aankon, maar om deze afgrijselijke helpdesk terreur.
PMG is alleen bedoeld voor "techniek" nl. technische problemen.

Jouw frustraties zouden op zijn plaats zijn in SG maar ik vrees dat het niet verder komt als "Je hebt helemaal gelijk want ik....."

Ik zie hier eerlijk gezegd geen discussiewaarde in.

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
  • PMG is een techforum, vragen over garantie, helpdesks en dat soort dingen horen (voorzover ergens op GoT) in Stuffis Generalis (SG).
  • Omdat SG non-tech is en we niet willen dat mensen alleen voor non-tech registreren gelden er eisen qua inschrijvingsduur en postcount op GoT, en je voldoet daar nog niet aan.
  • Waar dan ook op GoT zoek je ervaringen met de search, niet door te vissen met een eigen topic.
  • Het feit dat je in het verkeerde subforum post geeft bovendien aan dat je waarschijnlijk niet bijzonder veel eigen zoekwerk verricht hebt.
Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.