Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
arrgg niet gelezen dat je xp boot flop had ,maar kun je niet gewoon van CD starten?
[ Voor 20% gewijzigd door Herby op 05-03-2008 19:55 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
kopier die naar de diskette of gebruik " c:\windows\system32\format c: "
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Ja dat is dezelfde C:, Dit is een FAT32 partitie op een schijf waar ook een NTFS partitie (D:) op staat.Terw_Dan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:02:
Weet je wel zeker dat je de C: die je ziet dezelfde is als de C: die je in windows hebt. In dos zul je geen NTFS partities herkennen, dus grote kans dat je C: dan de ramdisk is.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
vervolgens druk je op enter of op C en maak je een nieuwe partitie op de plek die je net gewist hebt en formateer je de boel zoals jij het wilt hebben (NTFS of FAT32 (voor FAT moet je wel een XP SP1 cd hebben))
Thanks!, Ik ga dat eens proberenWiethoofd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:43:
Je moet gewoon booten vanaf je Windows XP cd, en dan aan het begin bij de installatie waar hij vraagt op welke schrijf hij de windows moet zetten de partitie selecteren die weg moet, dan op D drukken, dan op Enter, en dan op L: Weg partitie!
vervolgens druk je op enter of op C en maak je een nieuwe partitie op de plek die je net gewist hebt en formateer je de boel zoals jij het wilt hebben (NTFS of FAT32 (voor FAT moet je wel een XP SP1 cd hebben))
Ik had ooit een handig format floppy, daar moest je van booten en de rest ging vanzelf
Succes er mee!
Gelukt!Wiethoofd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:09:
die floppy was in iedergeval goed geformateerd, maar hoe ik het net beschreven heb zo formateer ik altijd mijn HD's (afgelopen week 5x windows install gedaan) Je kan tijdens de installatie ook nog meerdere partities aanmaken (moet je dus dan zelf zeggen hoe groot ze worden in het aantal MB's)
Succes er mee!
Alleen volgens mij formatteerd hij hem niet maar wist hij gewoon de hele patitie.
Mijn bedoeling was echt dat hij de schijf helemaal ging formatteren zonder daarna Windows er gelijk op te zetten, Maar het belangrijkste is dat de oude Windows er nu af is.
Mocht iemand nog een idee hebben hoe ik voortaan dus kan formatteren i.p.v. de partitie te deleten hoor ik het graag
Voor zover bedankt
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
https://github.com/hubertjanhickinson/OrconWifiController/
Na de format je pc uitzetten ...crack_en_hack schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:51:
[...]
Mijn bedoeling was echt dat hij de schijf helemaal ging formatteren zonder daarna Windows er gelijk op te zetten, Maar het belangrijkste is dat de oude Windows er nu af is.
Mocht iemand nog een idee hebben hoe ik voortaan dus kan formatteren i.p.v. de partitie te deleten hoor ik het graag
Dit soort basic vraagjes hoor je onderhand toch wel zelf te kunnen oplossen eigenlijk
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()