Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Company of Heroes]Error bij verbinden met spel online.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik heb gister Company of Heroes gekocht op aanraden van een vriend van mij. Nu kunnen wij allebei niet online spelen. Dit komt omdat als wij dus in het spel inloggen, naar gameservers zoeken en dan een game proberen te joinen wij de error "Could not connect to all players in the game". Die vriend van mij heeft dit dus ook. Een andere vriend van mij heeft het spel ook maar de problemen niet (wij zitten op Vista hij op XP. Zal dus ook nog proberen om het ergens in het huis op XP te laten draaien).

Maar goed dit kan ook toeval zijn. Ik heb al veel gezocht naar dit probleem en geprobeerd:
-Verschillende porten openzetten.
-Heb op een gegevenmoment alle porten geforwared naar mijn PC.
-Defender, firewall etc. etc. staat (echt) uit.
-Alle beveiliging in modem staat uit.
-Alles geupdated etc. etc.

Het vreemde is dus dat wij wel een game kunnen maken én dat het mij 1 keer is gelukt een game te joinen. Doen deed hij het gewoon. Dit is ook het geval bij die vriend van mij.

Zijn er hier tweakers die het zelfde problemen hebben gehad (of nog steeds hebben) en die het hebben kunnen oplossen?

Ik ga nu even op een oude HD XP proberen te installeren om het daarop te installeren.

THQ en anderen fora geven verder ook geen oplossingen voor mij.

Groetjes!

Verwijderd

Hier is die vriend :-). Inderdaad was het enkele keren mogelijk om te joinen, te weten na het installeren van de game en na het wijzigen van een (niet van toepassing zijnde) instelling. Na die ene keer was het joinen niet mogelijk meer.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, zojuist XP geinstalleerd en dat mocht dus niet baten. Nog steeds dezelfde error.

Edit: En ja ik zat weer in een game. Maar nu doet ie het dus weer helemaal niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 21:05 ]

Verwijderd

Gasten,
het is een bug in het spel. De makers weten het, en zijn eraan bezig. Iedereen heeft er precies wat last van (lees ook een de topic van COH!)

Verwijderd

Topicstarter
Dan hoop ik dat ze snel met een oplossing komen anders is dit de laatste keer dat ik een spel legaal koop.
Maarja. Het is dus zo dat ik wel in spellen kan waar 2 mensen in kunnen. Zodra het er meer dan 2 zijn lukt het niet.
Correctie: het bovenstaande geld al niet meer :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 21:31 ]