Toen ik zojuist een eenvoudige review had ingevoerd, kreeg ik de volgende melding:
PS: als jullie bezig zijn met de FAQ aan te passen (omdat er nieuwe richtlijnen zijn/berekeningen zijn voor de waardering van de reviews), beschouw deze opmerking dan als niet geschreven.
Het is wel een hele kleine opmerking maar in de FAQ word er gesproken over 125 woorden. Voordat er onduidelijkheid hierover bestaat is het misschien beter dat of die pagina of de FAQ wordt aangepast, lijkt me.De review is met succes toegevoegd.
Je hebt nu een eenvoudige review gemaakt. Via review bewerken kun je de beoordeling uitbreiden naar een volwaardige review door positieve en negatieve eigenschappen en een onderbouwing van minimaal 100 woorden toe te voegen. Hoe uitgebreider de review, des te meer karma je ontvangt en des te groter de waardering van andere tweakers.
PS: als jullie bezig zijn met de FAQ aan te passen (omdat er nieuwe richtlijnen zijn/berekeningen zijn voor de waardering van de reviews), beschouw deze opmerking dan als niet geschreven.