Hallo allemaal,
Zoals de titel aangeeft heb ik een probleem. Op mijn werk pc heb ik net een nieuw video kaartje gestoken. Een Club 3d 8400GS met passieve cooling. Ding werkt goed genoeg voor wat ik er allemaal mee wil doen. Het vreemde is echter dat als ik een office document open met een bepaald logo. dan duurt het 30 seconden waarin je hem rustig het logo ziet op bouwen. Dit gebeurd ook bij opdrachten als print en save. Lijkt me overbodig te zeggen dat dit ontzettend gaat irriteren
. Nou is dit logo een wmf bestand. Mijn gevoel zegt me dat het daar in ligt. Ik heb de laatste Nvidia drivers geinstalleert en nog steeds hetzelfde resultaat. De rest van mijn systeem is gewoon standaart office hp systeem. Windows XP draait rustig en stabiel. Heb de wmf bug van windows al verholpen, maar lost niks op. en een uur googlen leverde helaas niet meer op. Iemand een idee?
alvast bedankt
Zoals de titel aangeeft heb ik een probleem. Op mijn werk pc heb ik net een nieuw video kaartje gestoken. Een Club 3d 8400GS met passieve cooling. Ding werkt goed genoeg voor wat ik er allemaal mee wil doen. Het vreemde is echter dat als ik een office document open met een bepaald logo. dan duurt het 30 seconden waarin je hem rustig het logo ziet op bouwen. Dit gebeurd ook bij opdrachten als print en save. Lijkt me overbodig te zeggen dat dit ontzettend gaat irriteren
alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door SonOfSam op 05-03-2008 17:01 ]
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana