Nvidia 8400GS wmf probleem

Pagina: 1
Acties:

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10
Hallo allemaal,

Zoals de titel aangeeft heb ik een probleem. Op mijn werk pc heb ik net een nieuw video kaartje gestoken. Een Club 3d 8400GS met passieve cooling. Ding werkt goed genoeg voor wat ik er allemaal mee wil doen. Het vreemde is echter dat als ik een office document open met een bepaald logo. dan duurt het 30 seconden waarin je hem rustig het logo ziet op bouwen. Dit gebeurd ook bij opdrachten als print en save. Lijkt me overbodig te zeggen dat dit ontzettend gaat irriteren |:(. Nou is dit logo een wmf bestand. Mijn gevoel zegt me dat het daar in ligt. Ik heb de laatste Nvidia drivers geinstalleert en nog steeds hetzelfde resultaat. De rest van mijn systeem is gewoon standaart office hp systeem. Windows XP draait rustig en stabiel. Heb de wmf bug van windows al verholpen, maar lost niks op. en een uur googlen leverde helaas niet meer op. Iemand een idee?
alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door SonOfSam op 05-03-2008 17:01 ]

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10
Iemand?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-03 22:45
En met een andere kaart werkt het wel goed ?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

Wat gebeurd er als je het WMF bestand verwijderd? Volgens mij zijn dit gewoon van die onzin die je ook wel eens bij internetproviders ziet. Laatst zag ik het bij een van mijn maten "Microsoft Internet Explorer - Aangeboden door Wanadoo" of wat dan ook, bedrijven die hun 'stempel' zetten op alles van je PC... ULTIEM irritant inderdaad en ik zou er ook behoorlijk pissig over worden als dergelijke crap op mijn computer gezet zou worden.

Hoe je het op moet lossen weet ik even niet maar mijn tip: Installeer nooit drivers via de CD, pak altijd de nieuwste versie van het internet in een ZIP, EXE, RAR of wat dan ook. Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor :P tis vrijdag