Vandaag liep m'n telefoonabbonnement af. Helemaal vergeten! Van het ene op het andere moment bestond mijn nummer niet meer. Mooi balen, ik moet dus met spoed een nieuw abbonnement gaan fixen. Enkel: nu zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop op wat hulp. Overal zie je flitsende telefoons die je gratis of tegen een kleine bijbetaling bij je abbonnement krijgt. Leuk, maar ik heb al een iPod en een prima fototoestel. En aangezien ik nog redelijk tevreden ben over m'n oude Nokia overweeg ik toch SIM Only.
Echter: een aantal maatschappijen hebben meer dan alleen telefoons als welkomst-kado. Iemand een idee welke maatschappijen dat zijn? M'n vriendin wil al een flinke tijd een laptop en kan ook wel een nieuwe TV gebruiken. Sinds ik zelf een 42" plasma heb wil ik stiekem toch wel graag een PS3 of een XboX 360.
Kunnen jullie wat ervaringen delen van jullie providers? Wat is je maandbedrag en hoeveel belminuten heb je? Hoe is de dekking?
Help!
Echter: een aantal maatschappijen hebben meer dan alleen telefoons als welkomst-kado. Iemand een idee welke maatschappijen dat zijn? M'n vriendin wil al een flinke tijd een laptop en kan ook wel een nieuwe TV gebruiken. Sinds ik zelf een 42" plasma heb wil ik stiekem toch wel graag een PS3 of een XboX 360.
Kunnen jullie wat ervaringen delen van jullie providers? Wat is je maandbedrag en hoeveel belminuten heb je? Hoe is de dekking?
Help!