Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Vandaag liep m'n telefoonabbonnement af. Helemaal vergeten! Van het ene op het andere moment bestond mijn nummer niet meer. Mooi balen, ik moet dus met spoed een nieuw abbonnement gaan fixen. Enkel: nu zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop op wat hulp. Overal zie je flitsende telefoons die je gratis of tegen een kleine bijbetaling bij je abbonnement krijgt. Leuk, maar ik heb al een iPod en een prima fototoestel. En aangezien ik nog redelijk tevreden ben over m'n oude Nokia overweeg ik toch SIM Only.

Echter: een aantal maatschappijen hebben meer dan alleen telefoons als welkomst-kado. Iemand een idee welke maatschappijen dat zijn? M'n vriendin wil al een flinke tijd een laptop en kan ook wel een nieuwe TV gebruiken. Sinds ik zelf een 42" plasma heb wil ik stiekem toch wel graag een PS3 of een XboX 360.

Kunnen jullie wat ervaringen delen van jullie providers? Wat is je maandbedrag en hoeveel belminuten heb je? Hoe is de dekking?

Help!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 21:15

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik heb op het moment een hi 40 abbo. Dit bevalt me uitstekend. Overal ontvangst en de kosten vallen reuze mee. Binnen bundel.
Hi €40 €40 325 min/650 sms/325 mms 12 ct/6 ct/12 ct
Buiten bundel
Belbundel / sms per maand 325 min / 650 sms / 325 mms
Kosten belminuten / sms buiten bundel 24 / 12 ct

tip:
http://www.gsmstunts.nl/

Keep it calm...en lek mig de zuk

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit soort topics zien we liever niet op GoT. De een raad je een aanbieding via een-of-andere webshop van KPN aan terwijl een ander je juist iets soortgelijks van T-mobile aanraadt; beide met even goede redenen. Daar heb je dus niets aan.

Zoek op GoT, zoek eens rond via google en je gaat vast iets vinden. Succes met het maken van de keuze!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.