Toon posts:

Netwerkadapter start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een laptop, en heb nogal probemen met de draadloze netwerkverbinding. Ik heb als netwerkadapters een Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC en een Broadcom NetXtreme BCM5701 Gigabit Ethernet.
De Realtek kaart doet het prima, maar geeft geen draadloze netwerkverbindingen aan, alleen maar een lan verbinding.(die het overigens wel doet, maar op mijn laptop heb ik toch liever draadloos internet)
Nu denk ik dat het probleem in de andere netwerkkaart zit de Broadcom NetXtreem. Ik denk dat deze netwerkkaart moet zorgen voor een draadloze verbinding? Alleen staat er in apparaatbeheer een uitroepteken voor het apparaat. En bij Algemeen staat er dan dat het apparaat niet wil starten.
Ik heb overal gezocht naar drivers e.d. en er ook genoeg gevonden. Nu is alleen het vreemde dat geen van die drivers een .exe bestand heeft.

Kan iemand mij helpen...?? B.v.d.
Niels

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Zoek op je laptop eens naar de On/Off switch voor wireless :)

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment dat ik een draadloze usb adapter in mijn laptop steek heb ik wel draadloos internet.
kan het dan nog steeds zijn dat ik de ON/Off switch voor wireless moet omzetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:16:
Op het moment dat ik een draadloze usb adapter in mijn laptop steek heb ik wel draadloos internet.
kan het dan nog steeds zijn dat ik de ON/Off switch voor wireless moet omzetten?
Wat voor type en merk laptop ?

Ja voor het inschakelen van je interne wifi, jij steekt er een externe (usb) wifi in, dat werkt wel ja.
Dus voor het aan en uit zetten van je interne wifi heb je vaak een klein schuifknopje ofzo aan de zijkant of voorkant van je laptop.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd ik kan nergens een knopje vinden. Niet aan de voorkant, achterkant of zijkant. Wel zit er een soort van sateliet-icoontje op een knopje naast m'n toetsenbord, maar die brand gewoon.
Ik kan overigens ook dat knopje indrukken wat ik wil, mar er gebeurt niks mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 16:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het opgelost, Bedankt voor de reacties!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:04:
Heb het opgelost, Bedankt voor de reacties!!
Hoe als ik vragen mag ?

Verwijderd

Precies, ik heb hetzelfde probleem maar kom er jammer genoeg niet uit ;(

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-03 14:14

takker

]HuT[ klaassenster

ik nu ook!

eerst had ik vista 64 en werkte het als een zonnetje.
Nu met vista 32 bit zelfde probleem als topicstarter :'(

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Pagina: 1