Hey,
Ik heb een probleem meschien heeft iemand er ervaring mee en kan me helpen.
Ik heb een paar dagen geleden draadloos internet aangeschaft en dat geinstaleerd op 3 laptops en 1 desktop. Dit werk allemaal mooi maar sinds gister hakkeld mijn desktop om de 3/4 min 5/7 seconden (ongeveer). Dit gebeurt onder het spelen van World of Warcraft Counterstrike: Source en het gewoon in windows zijn. Als dit gebeurt hakkeld de hele pc het lijkt een beetje op lag maar het geluid,muis,beeld hakkeld mee. Er zijn onder het hakkelen geen cpu/ram usages die omhoog gaan. heeft iemand hier meschien een verklaring voor? Dan nog een vraagje mijn vriendin kan haar pc niet opstarten als ze haar g5 ingestoken heeft. Ze moet deze eerst uit trekken voordat ze de pc aantzet wil hij boote en later weer terug in steken.
Spects:
Cpu: Q6600, Eerst 3.2 nu terug gezet naar stock maar nog steets het zelfde probleem.
Ram: 2bg corsair cm2x1024-6400c5dhx dual channel mode.
Vga: NVIDIA GeForce 8800 GTS 320mb. Driver 7.15.11.6925.
Mb: Asus p5k.
Hdd: Raptor 150gb 10k rpm, 80gb 7,2k rpm.
Psu: 550 W Coolermaster realpower.
Audio: Xfi-Extreme Music.
OP: Windows Vista Ultimate.
Koeling: Water koeling, vga 24 idl cpu 22 idl.
Router:Linksys WRT150N, Ontvanger: WUSB300N
Nja ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen wat er aan de hand is.
Ik heb een probleem meschien heeft iemand er ervaring mee en kan me helpen.
Ik heb een paar dagen geleden draadloos internet aangeschaft en dat geinstaleerd op 3 laptops en 1 desktop. Dit werk allemaal mooi maar sinds gister hakkeld mijn desktop om de 3/4 min 5/7 seconden (ongeveer). Dit gebeurt onder het spelen van World of Warcraft Counterstrike: Source en het gewoon in windows zijn. Als dit gebeurt hakkeld de hele pc het lijkt een beetje op lag maar het geluid,muis,beeld hakkeld mee. Er zijn onder het hakkelen geen cpu/ram usages die omhoog gaan. heeft iemand hier meschien een verklaring voor? Dan nog een vraagje mijn vriendin kan haar pc niet opstarten als ze haar g5 ingestoken heeft. Ze moet deze eerst uit trekken voordat ze de pc aantzet wil hij boote en later weer terug in steken.
Spects:
Cpu: Q6600, Eerst 3.2 nu terug gezet naar stock maar nog steets het zelfde probleem.
Ram: 2bg corsair cm2x1024-6400c5dhx dual channel mode.
Vga: NVIDIA GeForce 8800 GTS 320mb. Driver 7.15.11.6925.
Mb: Asus p5k.
Hdd: Raptor 150gb 10k rpm, 80gb 7,2k rpm.
Psu: 550 W Coolermaster realpower.
Audio: Xfi-Extreme Music.
OP: Windows Vista Ultimate.
Koeling: Water koeling, vga 24 idl cpu 22 idl.
Router:Linksys WRT150N, Ontvanger: WUSB300N
Nja ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen wat er aan de hand is.