[iLife '08] Foutmelding "... is onverwacht gestopt"*

Pagina: 1
Acties:

• cococless
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 18:45
Ik heb 2 dagen geleden Leopard opnieuw geïnstalleerd.
Ik bezig dagelijks programma's zoals mail, iphoto... ver alles van ilife '08. Vandaag wou ik imovie gebruiken en merkte dat het nergens te vinden was (eveneens als iweb) en installeerde daarom van de Leopard dvd (enkel imovie en iweb omdat de andere reeds op men macbook stonden).
Nu werkt er niets meer, mail en iphoto ook niet. Waar ik een uur geleden nog mails kreeg krijg ik nu het scherm 'mail is onverwacht gestopt'. Niets van ilife werkt nog.
Ik heb oplossingen gevonden voor bv. mail, maar dat is individueel en ik denk dat het probleem bij ilife in't algemeen ligt.
Moet ik ilife opnieuw installeren of zijn er andere opties?
En zo ja, hoe verwijder ik ilife dan het best? Heb dat namelijk nog niet moeten doen aangezien ik men macbook nog maar een week heb.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 17:58
even een update uitvoeren voor je iLife, dan moet het weer werken.

Verwijderd

opnieuw opgestart?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:46
Mail is geen onderdeel van iLife! ;)

• cococless
ja, hij heeft updates geinstalleerd voor sommige onderdelen (imovie, garageband en nog een derde), nu vind hij geen updates meer en al een paar keer opnieuw opgestart en verandert niets.

Het gaat dus over ilife en mail :p
Is het probleem dan de gebundelde software van de DVD want als k me niet vergis stond mail ook in dat lijstje.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
Dit is een vreemd probleem. Helaas kan ik je hier niet mee helpen, maar zodat anderen je topic makkelijk(er) kunnen vinden heb ik de titel aangepast naar: "[iLife '08] Foutmelding "... is onverwacht gestopt"*.

Probeer verder de productnamen een beetje te spellen zoals het hoort, dus iLife, iPhoto etc. :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

IK krijg deze foutmelding ook continue in imovie, zwaar irritant... vooral als je zo lang moet wachten na het inladen van al je bestanden :'(

• cococless
Opgelost !!!!!!
Heb de gebundelde software nog eens opnieuw geïnstalleerd, nu alles standaard laten staan in tegenstelling tot vorige keer toen ik enkele programma's uit vinkte.
Toch bedankt om te zoeken e gasten.
Pagina: 1