Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41
Vandaag kreeg ik de volgende sms van afzender 919 "Binnenkort ontvangt u nog een bericht van 919. Hiermee verbetert uw bereik in het buitenland. U hoeft niets te doen met de melding die verschijnt. Mvg, Orange."

Nu zit ik niet bij orange maar t-mobile ( ja ik weet dat die samen aan het gaan zijn ). Hierop volgde een sms met onleesbare karakters.

Op google vind ik alleen dit terug http://www.connexie.nl/ac...reemde_sms_#8217;jes.html

Hier wordt vermeld dat ze naar orange klanten waren verstuurd en dat in het geval van een oude simkaart deze zichtbaar werd. Grappige is dat ik een gloednieuwe simkaart heb ( 3 weken oud) . T-mobile klantenservice weet van niks.

Iemand anders ook deze sms gehad?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43
Volgens mij zijn/waren dat de instell codes voor t-mobile internet.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ik heb hem ook ontvangen, zit bij Orange. Daaropvolgend kreeg ik een leeg sms'je.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• amsterdammertje
de instelcodes voor t-mobile internet had ik al een paar weken geleden gehad en die werden dan ook vanaf t-mobile zelf verstuurd.
devil-strike schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:36:
Volgens mij zijn/waren dat de instell codes voor t-mobile internet.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bel je provider eens is...

edit:
Sorry, overheen gelezen :>

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 05-03-2008 15:56 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• amsterdammertje
Ik had dit niet gepost als ik dat niet reeds gedaan had.

staat in mijn startpost toch dat t-mobile van niks weet......beetje voorbarig gepost dus

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heeft Orange erover te melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit kan natuurlijk ontaarden in een; ja, ik ook topic, maar inderdaad; ik heb ook zo'n SMSje ontvangen. Vergelijkbare situatie, nieuwe sim-kaart 3 weken oud. Ik ben wel over gestapt van Orange naar T-Mobile, dus daar zat ik eerst nog even aan te denke.

Ik heb geen actie ondernomen verder, afgezien van het checken of ik nog in kan loggen op mijn.orange website, dat kan inderdaad, maar daar zie ik alleen nog de rekeningen. Dus dat zal allemaal netjes afgehandeld zijn...

k wacht gewoon af, maar moet eerlijk bekennen dat ik over bereik niet te klagen heb/had ook niet in het buitenland.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46
het staat toch in dat bericht of wat?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

919 is het nummer van T-Mobile, hoewel ze soms ook wel is 'T-Mobile' als afzender gebruiken. Gister tariefplan gewijzigd, en één van de twee smsjes kwam van 919. De andere dus van 'T-Mobile'.

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 05:31
418O2 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:29:
het staat toch in dat bericht of wat?
Dus als jij een e-mail krijgt waarin staat dat je 20 000 euro over moet maken naar een Nigeriaans rekeningnummer om een erfenis los te weken geloof jij het ook 'want het staat toch in het bericht' :o

Ik ben nogal verbaasd over het feit dat ze met het sturen van een sms 'het bereik in het buitenland verbeteren' en je simkaart kunnen aanpassen op afstand... :?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

"Het bereik in het buitenland verbeteren" moet je lezen als "nieuwe settings voor preferred network".

Signatures zijn voor boomers.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46
whiteguy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Dus als jij een e-mail krijgt waarin staat dat je 20 000 euro over moet maken naar een Nigeriaans rekeningnummer om een erfenis los te weken geloof jij het ook 'want het staat toch in het bericht' :o

Ik ben nogal verbaasd over het feit dat ze met het sturen van een sms 'het bereik in het buitenland verbeteren' en je simkaart kunnen aanpassen op afstand... :?
Dat bericht op connexie zegt dat toch

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het onderstaande op die site van connexie is opvallend:
Volgens een woordvoerder van T-Mobile hebben klanten met een wat oudere simkaart de sms gekregen. “Van de meeste updates die uitgevoerd worden, merkt een klant niets. Maar bij deze update was het voor klanten met wat oudere simkaarten alleen mogelijk de update via een sms te doen.”
Ik heb een SIMkaart van hooguit enkele maanden oud en heb die SMS ook ontvangen. Daarbij spreken ze zichzelf tegen op die site: eerst melden ze dat alleen klanten met een oude SIMkaart de SMS hebben ontvangen en vervolgens melden ze dat ze niet weten hoeveel oude SIMkaarten er nog in omloop zijn. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1