Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Folder Access 2.0 - gelockte mappen herstellen

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik ben stom geweest |:( 8)7 :$

Mijn oude PC die al een jaar niks staat te doen heb ik voor een mooi prijsje kunnen verkopen.

Alle software en mappen met bestanden stonden altijd gescheiden op 2 schijven.

Schijf 1. Windows XP en Software.
Schijf 2. Alle bestanden in mappen.

Nou wilde ik deze even netjes leegmaken en heb schijf 1 met Windows en alle programma's geformatteerd en gelijk opnieuw Windows XP erop gezet.

Nou wilde ik daarna alle mappen en bestanden van schijf 2 overzetten naar mn externe HD.

Maar nou kwam ik er achter dat ik een aantal mappen beveiligd had met het programma Folder Access 2.0

Deze zijn nu gelocked en kan ze dus niet openen :'(

Ik heb Folder Access weer opnieuw geinstalleerd met het zelfde password alleen dat werkt niet meer op die al gelockte map.

Uiteraard heb ik mijn grote vriend google gevraagd en die kwam met dit: http://techrepublic.com.c...=201221&messageID=2178418

Maar helaas werkt deze optie bij mij niet.

Het lukt me via deze manier wel om de map te un-locken maar als ik hem dan wil openen krijg ik een foutmelding dat de map niet toegankelijk is - toegang geweigerd.

Is een een truck om deze map weer terug te krijgen...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je niet met Take Ownership het een en ander rechtzetten? Daar is iig wel zat over te vinden :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• crack_en_hack
Outerspace schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:32:
Kan je niet met Take Ownership het een en ander rechtzetten? Daar is iig wel zat over te vinden :)
Nee helaas :'(, Heb daar idd naar gekeken maar bij Take Ownership moet je als Administrator in een bepaald tab-blad onder eigenschappen van de map komen om dat in te stellen en ik zie dat tab-blad helemaal niet.

Ik had misschien gehoopt dat er één of andere folder recovery tool is die alle map/account beperkingen opheft maar kan daar helaas niks over vinden.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:47:
[...]

Nee helaas :'(, Heb daar idd naar gekeken maar bij Take Ownership moet je als Administrator in een bepaald tab-blad onder eigenschappen van de map komen om dat in te stellen en ik zie dat tab-blad helemaal niet.

Ik had misschien gehoopt dat er één of andere folder recovery tool is die alle map/account beperkingen opheft maar kan daar helaas niks over vinden.
Mischien via de windows back-up, BU maken en terugzetten kijken of je bij de bestanden kan.

Bij geavanceerde opties zit mischien een mogelijkehid om eventuele beveiligingen weg te halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 13:53 ]

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:51:
[...]

Mischien via de windows back-up, BU maken en terugzetten kijken of je bij de bestanden kan.

Bij geavanceerde opties zit mischien een mogelijkehid om eventuele beveiligingen weg te halen.
Helaas :N , Zelfde foutmelding :'(

• crack_en_hack
Net even met recovery software aan de gang geweest en recovery software lijkt encrypted bestanden gewoon te kunnen herstellen...

Alleen 1 probleem:

Na het zoeken naar "free recovery tools/software" krijg je een hoop resultaten maar na installatie zijn dit vaak geen "free" programma's :( zeer irritant omdat ze als "free/gratis" worden aangeboden.

Probeerversie's kunnen alleen betanden (ter demonstratie) tot 64Kb recoveren 8)7

Heb nu 26 zogenaamde "free" recovery programma's gedownload maar allemaal zijn ze dus beperkt. (kortom trail versie's)

Weet iemand misschien een echt gratis en volledig goed werkend recovery programma...?

Mijn dank is zeer groot _/-\o_ (groter dan 64Kb _O- )

[ Voor 3% gewijzigd door crack_en_hack op 08-03-2008 23:05 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

check de om faq eens die heeft een redelijk lijstje

Iperf

Verwijderd

crack_en_hack schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 23:03:
[...]

Net even met recovery software aan de gang geweest en recovery software lijkt encrypted bestanden gewoon te kunnen herstellen...

Alleen 1 probleem:

Na het zoeken naar "free recovery tools/software" krijg je een hoop resultaten maar na installatie zijn dit vaak geen "free" programma's :( zeer irritant omdat ze als "free/gratis" worden aangeboden.

Probeerversie's kunnen alleen betanden (ter demonstratie) tot 64Kb recoveren 8)7

Heb nu 26 zogenaamde "free" recovery programma's gedownload maar allemaal zijn ze dus beperkt. (kortom trail versie's)

Weet iemand misschien een echt gratis en volledig goed werkend recovery programma...?

Mijn dank is zeer groot _/-\o_ (groter dan 64Kb _O- )
Check je naam, what's in a name :+

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:31:
[...]

Check je naam, what's in a name :+
Hahaha :+ Ja ik weet het, Heb al naar cracks, serials en key's gezocht maar helaas niets gevonden.

En hier op GoT er naar vragen mag niet (denk ik)

Heeft iemand een crack, key of serial code van R-Undelete 3.5 ? :X

[ Voor 3% gewijzigd door crack_en_hack op 09-03-2008 19:32 ]

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Dat mag inderdaad niet. Als ik jou was zou ik je post even aanpassen voordat een mod het doet en er boos over gaan zijn!
Pagina: 1