Toon posts:

Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell 9400 met een Azerty toetsenbord kan iemand mij vertellen waar ik een Qwerty toetsenbord kan laten inbouwen. Het werkt anders en is irritant, Verder ben ik uitermate tevreden met deze Dell 9400. snel en betrouwbaar.

Groet RR

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bel of mail Dell en vraag of ze zo'n keyboardje kunnen leveren. Dat is de snelste/makkelijkste manier lijkt mij.

Daarbij, je kunt via de taalinstellingen van je notebook het ding gewoon op Nederlands - VS internationaal zetten, zodat je de gebruikelijke indeling hebt.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-01 10:49

racoon

mooowwww

ik denk dat de toetsen letterlijk anders zitten dan een nederlandse tb, dus de taal op nl zetten lijkt me niet de oplossing.

Kan je niet via Marktplaats of ebay een toetsenbord of defecte laptop kopen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

toetsen eraf trekken en omdraaien

vervolgens bij landinstellingen je invoertaal op 'United States' zetten? :P
of werkt het niet zo makkelijk

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

racoon schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:18:
ik denk dat de toetsen letterlijk anders zitten dan een nederlandse tb, dus de taal op nl zetten lijkt me niet de oplossing.
De toetsen zullen fysiek anders zitten, maar dat maakt toch niet uit voor de indeling? Zet de taal op NL en de toetsen zullen op de plaats zitten waar je ze verwacht, prima oplossing.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb wel in Duitsland gewerkt met een andere toestenbord indeling. Maar als ik hem gewoon zet op United states werkt hij gewoon goed zoals een normale qwerty. Ik denk dat je het daarmee kunt oplossen. En anders rondkijken voor een vervangend toetsenbord. Ebay zal hij wel op te vinden zijn. Je kunt het toetsenbord meestal redelijk eenvoudig vervangen.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:39

Haan

dotnetter

Terw_Dan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:20:
[...]

De toetsen zullen fysiek anders zitten, maar dat maakt toch niet uit voor de indeling? Zet de taal op NL en de toetsen zullen op de plaats zitten waar je ze verwacht, prima oplossing.
Werkt natuurlijk alleen als je volledig blind kan typen. Ik zelf zou het alfabet wel weten, maar weet jij precies waar alle andere karakters als < > " * # e.d. zitten?

edit:
knap dat je het weet, maar je kan er niet vanuit gaan dat iedereen dat zomaar kan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 05-03-2008 10:33 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:53
Het probleem is daar bovenop nog dat de tekens zoals Haan noemt, vaak niet eens met dezelfde combinatie bij elkaar zitten. Mocht dit overigens wel gewoon het geval zijn, dan kun je de toetsen op de juiste plek zetten en ben je klaar.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Haan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:24:
Werkt natuurlijk alleen als je volledig blind kan typen. Ik zelf zou het alfabet wel weten, maar weet jij precies waar alle andere karakters als < > " * # e.d. zitten?
Ja, dat weet ik. Ik tik zelf op diverse planken, van Argentijns, Duits, Engels tot Japans, die dingen staan allemaal op VS internationaal, dus daar is gewoon op te tikken zonder problemen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

dit is simpel zelf op te lossen. Mail/bel Dell of zoek een 'el cheapo' oplossing :)

In ieder geval niet interessant als discussietopic

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.