een iccontje die niet is upgeload naar de server van Tweakers.net.
dus die je op een andere server hebt staan
Capiche?
Capiche?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hehe.. EINDELIJK iemand die het snapt..
SUBSPACE RULEZ
..
Sorry mensen.. sorry..
Maar persoonlijk heb ik webicons gewoon aanstaan gewoon omdat ik dan van iedereen zijn 'beste' plaatje zie
..
Ps... Uhm ik heb er bij elkaar een uur of 750 in ss opzitten
SUBSPACE RULEZ
Sorry mensen.. sorry..
Maar persoonlijk heb ik webicons gewoon aanstaan gewoon omdat ik dan van iedereen zijn 'beste' plaatje zie
Ps... Uhm ik heb er bij elkaar een uur of 750 in ss opzitten
Okeey de laatste tijd krijgen we eindelijk minder topics: "Hoe krijg ik zo'n icoon?" krijgen we nu deze!!!!!!!
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
FAQ: http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq
Tof die usericons! Maarreh hoe groot mag ie maximaal zijn?
Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn, je kan 'm wel groter maken maar dat heeft geen nut. Let op de inhoud ervan en ook een beetje op de bestandsgrootte, een animated gifje van 1,5mb kan heel mooi zijn maar is natuurlijk niks voor op een forum. Daarnaast kunnen modemers en Casema-abonnees niet zo goed met dergelijke grote bestanden overweg...
Een filesize van 10kB is nog steeds aardig groot, maar te doen. Door goed te optimizen en de afbeelding te comprimeren kun je je plaatje makkelijk klein houden.
Er is nu de mogelijkheid om te kiezen; Je kan tien usericons uploaden op de server van Tweakers.net, waarbij een sizelimit van 10kB geldt. Daarnaast kan je ook een webicon aangeven, zoals eerst ook het geval was. Je kan in je prefs aangeven welke icons je wel of niet wilt zien; als je een trage verbinding hebt, is het vaak aan te raden om Webicons uit te zetten, aangezien sommigen daar halve speelfilms neerzetten.
Het enige wat je hoeft te doen om een webicon in te voegen, is het adres van het plaatje in het daarvoor bestemde veld plakken. En, nog ff ten overvloede, als het ding op je harde schijf staat, kunnen wij hem niet zien!
dit wou ik weten, duhhhOp vrijdag 16 februari 2001 20:50 schreef FrankGuthrie het volgende:
een iccontje die niet is upgeload naar de server van Tweakers.net.
Capiche?
Pagina: 1