Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Webformulier maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een webformulier maken dat gekoppeld is aan een script. Ik werk in codes die ik ergens vandaan heb, ernstig heb getweaked, maar op dit punt kom ik er even niet uit. Dus een beetje hulp zou heel aardig zijn.

Om een script aan te roepen gebruik ik nu de volgende code.
<A HREF="" onclick='getFeed("sleutelwoord1","sleutelwoord2"); return false;'>klik hier</A>
Dit genereert dus een link. Wie klikt op die link trapt dus het script af was uiteindelijk iets gaat doen.
Nu wil ik ditzelfde maar dan met een invulformulier, waarbij mensen zelf in kunnen vullen wat de waarde voor sleutelwoord1 en sleutelwoord2 is. Hoe doe ik dat?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik zou al eens beginnen met een kant-en-klaar scriptje te zoeken dat wel in hedendaagse HTML-standaarden werkt zonder tags in caps en met double quotes voor attributes, en dat ook geen Javascript gebruikt voor de meest basale acties.

Of je kunt gewoon een tutorial over web development gaan volgen, want als ik het zo zie heb je geen idee waar je mee bezig bent en is dit gewoon een klassiek gevalletje 'uh ik heb iets gedownload en snapputnie, wie fikst het voor me?' Hoe dan ook kan op basis van deze ene regel code niemand iets nuttigs zeggen over je vraag.

Professionele website nodig?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Je zult toch echt zelf wat inzet moeten tonen, zoals curry al zegt, lees een paar tutorials door zodat je wel weet waarmee je bezig bent, en dan kan je simpele dingen zoals dit al zelf oplossen.

Mocht je echt een probleem tegen komen die je echt zelf niet kan oplossen, kan je een nieuw topic openen, maar zorg dan wel dat je laat zien wat je hebt geprobeerd en vertel ook wat er fout gaat.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.