Ik zou hier graag willen vragen of hetvolgende volgens jullie het geld waard is om te doen.
Ik wil mijn huidige systeem verbeteren met de volgende onderdelen:
Een Geforce 8800 GT, een Creative X-Fi XtremeMusic en een extra GB intern geheugen, dit komt samen op zo'n 300 euro uit.
Mijn Huidige syteem:
Moederbord: Asus A8N-E (ik gebruik de onboard geluidskaart nu)
Processor: AMD Athlon X2 3800+
Videokaart: Geforce 7600 GS 256mb
Geheugen: 1GB DDR400
Het doel hiervan is dat ik vooral de nieuwere spellen zoals Dirt en NFS Pro Street op een fatsoenlijke manier kan spelen. (hiervoor dus de videokaart)
Verder luister ik erg veel muziek op de pc (hiervoor dus de geluidskaart, ook om de cpu te ontlasten)
En daarnaast lijkt me een extra gb aan geheugen nooit weg.
Zelf heb ik het idee dat het wel een goede optie is, maar ik twijfel wel of mijn moederbord+cpu niet zwaar achter lopen op de videokaart.
Lijkt het julie een nuttige investering of heb je een betere/andere suggestie? laat het me weten want ik heb niet erg veel kaas gegeten van computers.
Alvast bedankt,
Groeten Thomas
PS, ik hoop dat ik dit op de goede plek vraag...
Ik wil mijn huidige systeem verbeteren met de volgende onderdelen:
Een Geforce 8800 GT, een Creative X-Fi XtremeMusic en een extra GB intern geheugen, dit komt samen op zo'n 300 euro uit.
Mijn Huidige syteem:
Moederbord: Asus A8N-E (ik gebruik de onboard geluidskaart nu)
Processor: AMD Athlon X2 3800+
Videokaart: Geforce 7600 GS 256mb
Geheugen: 1GB DDR400
Het doel hiervan is dat ik vooral de nieuwere spellen zoals Dirt en NFS Pro Street op een fatsoenlijke manier kan spelen. (hiervoor dus de videokaart)
Verder luister ik erg veel muziek op de pc (hiervoor dus de geluidskaart, ook om de cpu te ontlasten)
En daarnaast lijkt me een extra gb aan geheugen nooit weg.
Zelf heb ik het idee dat het wel een goede optie is, maar ik twijfel wel of mijn moederbord+cpu niet zwaar achter lopen op de videokaart.
Lijkt het julie een nuttige investering of heb je een betere/andere suggestie? laat het me weten want ik heb niet erg veel kaas gegeten van computers.
Alvast bedankt,
Groeten Thomas
PS, ik hoop dat ik dit op de goede plek vraag...