Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Neen gaat niet, aangezien (als ge het verkeer van WLM monitort) er alleen een statusmessage wordt gestuurd, niet de op dat moment ingetypte tekst.
Dat zou wat zijn!
"Stomme lul <control+a> Ik zie u ook graag"
Dat zou wat zijn!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het zou alleen kunnen als de ander een trojan-achtig virus bij jou geinstalleerd heeft staan die als realtime keylogger werkt of zelfs je hele screen doorstuurt (à-la VNC). Of zit 'ie toevallig aan de computer achter je?
Zo scherp als een voetbal!
ICQ had (of heeft dat nog steeds?) dat vroeger. Een soort van live modus. En toen kon je zien wat de ander aan het typen was. Misschien dat je dmv de MSN Plus een soortgelijk iets kunt vinden als zijnde plugin. ICQ, goede oude tijd man.
Verwijderd
Dan zul je dat op de computer van de ander ook moeten installeren en niet alleen op je eigen computer, aangezien die het pas verstuurd op het moment dat je op enter drukt!XunFar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:16:
ICQ had (of heeft dat nog steeds?) dat vroeger. Een soort van live modus. En toen kon je zien wat de ander aan het typen was. Misschien dat je dmv de MSN Plus een soortgelijk iets kunt vinden als zijnde plugin. ICQ, goede oude tijd man.
Lijkt mij ook ja. Op ICQ moest je overschakelen op een andere manier van chatten dan de normale ICQ manier. Dus ja, zal vast alleen vanuit beide kanten kunnen. Maarja, tegenwoordig, met al die scripts, you never know weet je.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:18:
[...]
Dan zul je dat op de computer van de ander ook moeten installeren en niet alleen op je eigen computer, aangezien die het pas verstuurd op het moment dat je op enter drukt!
Snake schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:12:
Neen gaat niet, aangezien (als ge het verkeer van WLM monitort) er alleen een statusmessage wordt gestuurd, niet de op dat moment ingetypte tekst.
Dat zou wat zijn!
Ik dacht namelijk: als MSN kan zien dat iemand "iets" aan het typen is zou het ook mogelijk moeten kunnen zijn om te zien "wat" er ingetikt word
Als iemand ooit zo'n tooltje tegenkomt dan mag hij het hier posten
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Enige tijd geleden heeft MSN het hele messengerproticol omgegooid waardoor allemaal 'voorspel'-plugin`s gewoon niet (meer) werken.
Het komt neer op: wat er getypt wordt, wordt pas verstuurd bij 'ENTER'.
De enige data die je eerder kunt krijgen is 'is typing a message'.
Overige data (die dus niet verstuurd wordt) zul je nooit eerder kunnen lezen, tenzij er aan de verzendende kant een script/plug-in geïnstalleerd wordt
Wat er niet is, kan ook niet verzonnen worden
Het komt neer op: wat er getypt wordt, wordt pas verstuurd bij 'ENTER'.
De enige data die je eerder kunt krijgen is 'is typing a message'.
Overige data (die dus niet verstuurd wordt) zul je nooit eerder kunnen lezen, tenzij er aan de verzendende kant een script/plug-in geïnstalleerd wordt
Wat er niet is, kan ook niet verzonnen worden
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pak WireShark erbij.crack_en_hack schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:18:
[...]
Jammer dat het er niet is, zou wel erg handig geweest zijn...
Ik dacht namelijk: als MSN kan zien dat iemand "iets" aan het typen is zou het ook mogelijk moeten kunnen zijn om te zien "wat" er ingetikt word
Als iemand ooit zo'n tooltje tegenkomt dan mag hij het hier posten
Zet dat op uw computer.
Start het op, pak een 2de computer.
Zet op beide pc's WLM.
Zeg met PC2 iets tegen PC1, en kijk wat dat PC1 ontvangt.
Een simpel XML pakketje, met de nick, en wat dat die aan het doen is (isTyping? Maar dat kan ook compleet fout zijn).
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Pagina: 1