Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN / Live Messenger aankomend bericht zien...

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Misschien een vage topic titel maar weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen.

Ik vroeg mij gisteren iets af, Ik zat met een vriend op MSN en elke keer als ik bijvoorbeeld een vraag aan het intikken was kwam hij binnen 1 á 2 seconden met een uitgebreidt antwoord (bijna te snel voor iemand die kan sneltypen met 10 vingers)...

Nou zie je in alle versie's van Messenger dat de persoon met wie je online zit een bericht aan het typen is.

Is het mogelijk om te zien wat die ander intikt voordat hij het bericht defititief verzend zeg maar...

Iemand enig idee of dit bestaat...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen gaat niet, aangezien (als ge het verkeer van WLM monitort) er alleen een statusmessage wordt gestuurd, niet de op dat moment ingetypte tekst.

Dat zou wat zijn!

"Stomme lul <control+a> Ik zie u ook graag"

:P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Ik mag hopen dat zoiets niet bestaat, weg privacy :o

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10

Reptile209

- gers -

Het zou alleen kunnen als de ander een trojan-achtig virus bij jou geinstalleerd heeft staan die als realtime keylogger werkt of zelfs je hele screen doorstuurt (à-la VNC). Of zit 'ie toevallig aan de computer achter je? :+

Zo scherp als een voetbal!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

ICQ had (of heeft dat nog steeds?) dat vroeger. Een soort van live modus. En toen kon je zien wat de ander aan het typen was. Misschien dat je dmv de MSN Plus een soortgelijk iets kunt vinden als zijnde plugin. ICQ, goede oude tijd man. :/

Verwijderd

XunFar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:16:
ICQ had (of heeft dat nog steeds?) dat vroeger. Een soort van live modus. En toen kon je zien wat de ander aan het typen was. Misschien dat je dmv de MSN Plus een soortgelijk iets kunt vinden als zijnde plugin. ICQ, goede oude tijd man. :/
Dan zul je dat op de computer van de ander ook moeten installeren en niet alleen op je eigen computer, aangezien die het pas verstuurd op het moment dat je op enter drukt!

Verwijderd

Of jij bent te voorspelbaar :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 22:20 ]

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:18:
[...]

Dan zul je dat op de computer van de ander ook moeten installeren en niet alleen op je eigen computer, aangezien die het pas verstuurd op het moment dat je op enter drukt!
Lijkt mij ook ja. Op ICQ moest je overschakelen op een andere manier van chatten dan de normale ICQ manier. Dus ja, zal vast alleen vanuit beide kanten kunnen. Maarja, tegenwoordig, met al die scripts, you never know weet je. :*)

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Snake schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:12:
Neen gaat niet, aangezien (als ge het verkeer van WLM monitort) er alleen een statusmessage wordt gestuurd, niet de op dat moment ingetypte tekst.

Dat zou wat zijn!

"Stomme lul <control+a> Ik zie u ook graag"

:P
:+ Jammer dat het er niet is, zou wel erg handig geweest zijn...

Ik dacht namelijk: als MSN kan zien dat iemand "iets" aan het typen is zou het ook mogelijk moeten kunnen zijn om te zien "wat" er ingetikt word :)

Als iemand ooit zo'n tooltje tegenkomt dan mag hij het hier posten :9

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Enige tijd geleden heeft MSN het hele messengerproticol omgegooid waardoor allemaal 'voorspel'-plugin`s gewoon niet (meer) werken.

Het komt neer op: wat er getypt wordt, wordt pas verstuurd bij 'ENTER'.
De enige data die je eerder kunt krijgen is 'is typing a message'.
Overige data (die dus niet verstuurd wordt) zul je nooit eerder kunnen lezen, tenzij er aan de verzendende kant een script/plug-in geïnstalleerd wordt :)

Wat er niet is, kan ook niet verzonnen worden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

crack_en_hack schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:18:
[...]

:+ Jammer dat het er niet is, zou wel erg handig geweest zijn...

Ik dacht namelijk: als MSN kan zien dat iemand "iets" aan het typen is zou het ook mogelijk moeten kunnen zijn om te zien "wat" er ingetikt word :)

Als iemand ooit zo'n tooltje tegenkomt dan mag hij het hier posten :9
Pak WireShark erbij.

Zet dat op uw computer.

Start het op, pak een 2de computer.

Zet op beide pc's WLM.

Zeg met PC2 iets tegen PC1, en kijk wat dat PC1 ontvangt.

Een simpel XML pakketje, met de nick, en wat dat die aan het doen is (isTyping? Maar dat kan ook compleet fout zijn).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1