Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Is het mogelijk om mappen die regelmatig worden bijgewerkt zichzelf te laten clonen...?

Ik heb bijvoorbeeld de map waarin al mijn Outlook Express e-mails worden opgeslagen op C: staan, als back-up zou ik bijvoorbeeld op D: ook zo'n map willen hebben die dus exact het zelfde is als op de C:.
Dus als ik in het geval van de Outlook Express map een mail krijg dat deze dus in 2 mappen gezet word.

Ok zou ik 2 mappen willen laten clonen maar dat als de 1 gewist word er nog een kopie van die map op een andere schijf staat.

Bijvoorbeeld: Iemand leegt de map Geschiedenis van Internet Explorer maar ik wil nog zien wat er in die map stond d.m.v. een kopie-map op een andere schijf.

Is het mogelijk dit met mappen te doen...?, Of gaat dat een probleem worden omdat als iemand iets in map 1 wist dat ook in de kopie map gebeurd...?

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Comodo backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows back-up mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Of je script zelf wat.
http://www.microsoft.com/...esources/qanda/files.mspx

Of je zet een robocopy job aan die de folders monitored..
Net wat je wil doen.

[edit]
Als je Outlook Express gebruikt: die zet z'n mails in database files neer, niet als losse mails.
Vista's Windows Mail doet dat weer wel.

[ Voor 29% gewijzigd door alt-92 op 04-03-2008 22:01 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device