Mede Gotters,
heb wat gezocht en speakerland al gemailt maar onvoldoende informatie gekregen.
Heb nu dus 2 Vifa Carat zuilen waar ik UITERST tevreden mee ben, + een Harman/Kardon HK3470 versterker + Harman/Kardon DVD10 (leest geen DVD's meer
)
Goed zat voor mij. Helaas laatst een miniparty gehad en mevrouw vond het leuk een tweeter op te blazen.....
Fijn inderdaad, maar ik kan weer fijn dokken, maar waarvoor nu eigenlijk?!
Ik weet niet hoe oud de zuilen zijn, kunnen best een jaar of 10 oud zijn, maar ook een jaar of 4. Moet ik nu 2 nieuwe kopen om verschil in geluid tegen te gaan of volstaat 1 nieuwe speaker?
Als ik 2 nieuwe moet kopen, kon ik als goeie optie (zonder de filter te veranderen) een Scanspeak 9300( of was het nou de 9200
) serie tweeter kopen, maar hallejezus, 110 euro per stuk tegenover 42 voor de HT-275/D2 (standaard, HT 275D2 26mm geweven dome dubbele kamer, va. 2000Hz € 42,- )....
Iemand betere ideeen? Nog eentje liggen... Vertel!
heb wat gezocht en speakerland al gemailt maar onvoldoende informatie gekregen.
Heb nu dus 2 Vifa Carat zuilen waar ik UITERST tevreden mee ben, + een Harman/Kardon HK3470 versterker + Harman/Kardon DVD10 (leest geen DVD's meer

Goed zat voor mij. Helaas laatst een miniparty gehad en mevrouw vond het leuk een tweeter op te blazen.....

Fijn inderdaad, maar ik kan weer fijn dokken, maar waarvoor nu eigenlijk?!
Ik weet niet hoe oud de zuilen zijn, kunnen best een jaar of 10 oud zijn, maar ook een jaar of 4. Moet ik nu 2 nieuwe kopen om verschil in geluid tegen te gaan of volstaat 1 nieuwe speaker?
Als ik 2 nieuwe moet kopen, kon ik als goeie optie (zonder de filter te veranderen) een Scanspeak 9300( of was het nou de 9200
Iemand betere ideeen? Nog eentje liggen... Vertel!