Geforce 6600 koeling problemen?

Pagina: 1
Acties:

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-05 22:16

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
Ik heb een barebone hier staan met 2 uitbreidingssloten. 1 voor pci, 1 voor agp.
Nu heb ik in het pci slot een linksys wifi kaart gestopt en in de agp ben ik van plan een geforce 6600 te stoppen (redelijk normale maat videokaart).

Mijn vraag alleen is of hij dat qua koeling aankan. Ze zitten dan zo strak tegen elkaar aan dat de videokaart nouwelijks ruimte over heeft aan de bovenkant. Zal dit problemen geven?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:39

M2M

medicijnman

geerttttt schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:00:
Ik heb een barebone hier staan met 2 uitbreidingssloten. 1 voor pci, 1 voor agp.
Nu heb ik in het pci slot een linksys wifi kaart gestopt en in de agp ben ik van plan een geforce 6600 te stoppen (redelijk normale maat videokaart).

Mijn vraag alleen is of hij dat qua koeling aankan. Ze zitten dan zo strak tegen elkaar aan dat de videokaart nouwelijks ruimte over heeft aan de bovenkant. Zal dit problemen geven?
als het past en je gaat er geen heftige dingen mee doen, zal het koelvermogen ook niet al te veel problemen geven. Mogelijk is dat alle onderdeleni in je barebone warm gaan worden, omdat de videokaart zijn warmte niet kwijt kan. Wil je er bijvoorbeeld wel mee gamen, dan wordt het lastig en moet je goed kijken naar de airflow in je barebone. Is er bijvoorbeeld aan de bovenkant of voorkant van de videokaart ruimte dat warme lucht uit de kast kan...

-_-