Toon posts:

NVidia 7600 GS instabiel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige tijd last van onverklaarbare crashes. Ik dacht eerst dat het aan mijn harde schijf lag, maar na uitgebreide tests blijkt deze nog in goede staat te verkeren. Via Vista fouten-logboek werd ik gewezen op mijn video-kaart. Ik heb hier laatst een nieuwe driver voor geïnstalleerd (niet veel later begonnen de problemen; misschien een connectie). Ik twijfel nu of ik wel de juiste driver heb geïnstalleerd. Ik heb nu een nieuwe versie hiervan gevonden op de site van nvidia. De problemen blijven echter nog steeds bestaan. Hoe kan ik zien dat ik de juiste driver heb geïnstalleerd en is er een soort diagnose-tool voor mijn videokaart? Ik heb nu Video Card Stability Test draaien, soms geeft hij een "system freeze" aan. De tip die het programma geeft is dat de kaart misschien in de "low-accelator" is geglipt. Kan dit en hoe controleer ik dit?

Verwijderd

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al gelezen. :)
Heb je al een Memtest gedaan?
Kun je niet de oude drivers weer installeren.

Het belangrijkste vergeet je te melden wat zijn je Specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Memtest heb ik uitgevoerd en geen fouten gevonden.
Mijn specs:
Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz (2 CPUs)
2046MB RAM
NVidia 7600GS
Windows Vista ULtimate 32-bit

Ik weet niet of ik wel een juiste driver heb gekozen voor mijn videokaart; er zijn zoveel verschillende :'(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-03 16:29

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica