[Safari] Vage lijntjes en beeldopbouw

Pagina: 1
Acties:

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Sinds een dag of 2 doet mijn Safaribrowsertje erg raar. Bij het scrollen in website's krijg ik dit soort resultaten:

http://xs125.xs.to/xs125/08102/rarerrorssafari141.png

Als ik op -A druk, bouwt het beeld weer normaal op. Bij scrollen krijg ik dus dit soort artifacts, of het nou met de scrollbar of mousetracking gebeurt maakt niet uit.

Het is alleen in Safari te merken. Andere browsers gebruik ik niet, en Leopard doet het voor de rest perfect. Dit is een standaard MBP (SR model). Search geeft weinig resultaten, en sowieso erg veel onleesbare resultaten ;).

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
Dit heb ik ook wel eens gehad. Het ligt waarschijnlijk aan de grafische driver, die helaas voor vrij veel problemen zorgt. Waarschijnlijk heb je hier alleen last van, nadat je een extern scherm aangesloten hebt gehad, of je de MBP even hebt laten slapen. Een reboot zou het sowieso moeten fixen (voor even).

Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wanneer dit zich voordeed bij mij. Maar ik heb er onder 10.5.2 zonder grafische update nooit meer last van, maar het kwam sowieso al heel weinig voor :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• NiteSpeed
Tja, ik heb geen extern scherm aangesloten gehad. Dan zou het puur door sleep moeten komen. Ik zal eens kijken of een reboot helpt. Sinds ik een mac heb vind ik de reboot oplossing minder voor de hand liggend ;).

• NiteSpeed
Reboot helpt tot nu toe nog :).

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:46
Hoedje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:31:
Dit heb ik ook wel eens gehad. Het ligt waarschijnlijk aan de grafische driver, die helaas voor vrij veel problemen zorgt. Waarschijnlijk heb je hier alleen last van, nadat je een extern scherm aangesloten hebt gehad, of je de MBP even hebt laten slapen. Een reboot zou het sowieso moeten fixen (voor even).

Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wanneer dit zich voordeed bij mij. Maar ik heb er onder 10.5.2 zonder grafische update nooit meer last van, maar het kwam sowieso al heel weinig voor :)
Ik heb er juist last van sinds de graphicsupdate voor Leopard...

Killen en starten van Safari helpt iig niet, enkel een reboot.