Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan Map Niet Van FTP Verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Klein probleempje. Ik ben een noob zoals al eerder vermeld in andere topics, helaas, jullie zijn het ooit ook geweest;
Nu heb ik dus lopen kloten met m'n image folder en heeft de permissie 111 gekregen (weet niet hoe en waarom). Nu kan ik er niets meer aan veranderen; Ik kan hem niet verwijderen en de cijfers kan ik hoe dan ook niet veranderen? HELLUP!
Heb contact opgenomen met m'n provider maar nog geen reactie dus ik dacht, ik probeer het hier ook even als jullie het niet erg vinden.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:03
kun je m niet chmodden naar bijvoorbeeld 777?

you had me at EHLO

Verwijderd

Als jij de permissies van een map die bij jouw provider staat niet kan veranderen

wat verwacht je van ons verder dan?

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
TheNymf schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:45:
kun je m niet chmodden naar bijvoorbeeld 777?
Ja, wou ik net zeggen. Welk programma gebruik je..?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:27
Als je provider werkt met DirectAdmin of Cpanel kun je proberen via de filemanager hiervan de map te verwijderen :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat doet dit in WEB??

Waar hoort mijn topic?

En daarbij: lees even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ door voordat je een nieuw topic opent.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 04-03-2008 18:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.