Toon posts:

Gezocht: Spelletjes voor de Atari-Lynx

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag
Ik heb onlangs mijn lynx weer eens uit de kast gehaald, maar kan mijn spelletjes niet meer vinden...
Heeft iemand nog oude lynx spelletjes (dubbele)die hij voor een zacht prijsje kwijt wil?
Mijn dank zou groot zijn

Verwijderd

tja mijn Lynx is helaas kapot, en ik heb er ook nog spellekes voor liggen maar die wil ik niet kwijt...

misschien moet je is naar een beurs gaan waar ze 2ehands spelcomputers verkopen ofzo...

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
plaats dat ff bij Tweaker.net vraag en aanbod mischien krijg je er dan wel wat reacties op...

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
eeh, mag ik vragen wat je met die spelletjes wilt doen als je Lynx kapot is? ;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
he nu ik het zo lees.. ik heb ook nog een lynx ergens in een la liggen :). Met alle spelletjes die er toen nog te koop waren toen ik hem kocht (stuk of 10).. maar die hou ik nog maar.. wachten tot ie antiek wordt. ;)

Ik heb hem net even uit de la gepakt en het stof eraf gehaald... ;) best wel een mooi ding eigenlijk die lynx.. 16 bit geloof ik ook nog.. alleen de spelletjes waren lang niet geoptimaliseerd voor de 'power' van de lynx.. ;) je hebt wel een paar mooie zoals batman returns, dirty larry en shadow of the beast.. dr zit ook nog een soort netwerkmogelijkheid op om 4 lynxen aan elkaar te hangen..

Maar om op je vraag terug te komen.. ik verkoop ze helaas niet..

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lynx roelde zeker in zijn tijd. Ik snapte nooit waarom iemand een gameboy wou hebben :)

maareh, kon je niet 7 lynxen aan elkaar knopen?

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ja dan kan je LINX-party's(i.p.v. LANparty's ;)) houden. Met de california games comeptitie(i.p.v. quake ;)).....

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

November op de HCC dagen, kan je ze vast wel kopen. Vorig jaar lagen die dingen er voor f100,- of zo.Spelletjes zullen ze dan ook wel hebben...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

die lynx roelde echt wel, ik was een van de eerste die em had en iedereen was er jaloers op :P
alleen ik kon toendertijd niet zo goed tegen mijn verlies >:) vandaar dat ie nu dus kapot is :'(

Verwijderd

Topicstarter
Hmm...Vince, dat klinkt interessant die HCC dagen... Waar en wanneer worden die gehouden?!

Heeft dan ook niemand dubbele spelletjes...Dat kan toch niet ?!

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zal eens kijken, mijn broer heef ook een lynx, misschien dat hij nog wat dubbel heeft.
In Groningen zat ook altijd een computer zaakje dat veel met Atari zooi deed (ik geloof dat het Atlantis heette), daar heb ik een jaar of 8 terug nog een 1040ST gekocht. Misschien hebben zij nog wel wat liggen.

Nu we het toch over Atari hebben :P, heeft er iemand nog spellen voor de jaguar of een turbo-freezer voor de 130XE :)

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik heb er twee :)
en 28 spelletjes :)

Doe maar een bod... (niet minder dn 1000 piek)

Nee, ik verkoop ze dus mooi niet ;)
Pagina: 1