Verschillende IP adressen gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik wil een bepaald product bestellen wat maar in een bepaalde oplage te bestellen is per ip.
Nu wil ik dat graag in een grotere oplage bestellen dus wil ik mijn ip adres een keer of 20 wijzigen.
Hiervoor kun je dus een proxy server gebruiken maar dit vind ik niet veilig gezien mijn credit card gegevens.

Is het mogelijk om ergens een bepaalde proxy dienst oid af te nemen dat ik veilige nederlandse proxy servers kan gebruiken om dit product meerdere malen te bestellen?

Graag hoor ik of hier iemand een oplossing voor heeft.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Laat ik beginnen met zeggen dat ik het al aardig op het randje vind. Verder lijkt het me dat als een bedrijf al een beperking oplegt aan ip-adressen dat een verzending van 20 pakjes naar 1 adres ook op gaat vallen maar dat terzijde.

Verder, een proxy heeft niet opeens 20 adressen voor je, je zult dan ook gebruik moeten maken van 20 proxy's. Er zijn er overigens genoeg te vinden en de meeste kun je ook gratis wel gebruiken (vaak met reclame/trager oid maar toch). Of je klopt op de deur van de buren/besteld vanaf werk.

• prantiC
Kent niemand een dienst die 20 proxy servers aanbiedt? Ik kan er namelijk geen vinden en het lijkt mij toch wel dat zoiets bestaat....

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 17:52
prantiC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:05:
Kent niemand een dienst die 20 proxy servers aanbiedt? Ik kan er namelijk geen vinden en het lijkt mij toch wel dat zoiets bestaat....
Ik ken wel een bedrijf die er wel een stelletje aanbied. Sommige zijn publiek de ander weer niet. Moet je maar ff kijken welke je van het lijstje wil gebruiken.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 22:07
Ga even bij 20 mensen in de straat langs. Met als excus dat je internet er uit ligt en je graag gebruik zou maken van hun internet :/

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:53

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Wardriven?

www.google.nl

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:01

sanzut

It's always christmas time

zo'n limiet stellen ze niet voor niets in...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ga eens na waarom die restrictie er op zit.

Men wil dus niet dat er meer dan een X-aantal bestellingen per IP worden gedaan. Een beetje bedrijf die zo'n restrictie heeft, zal dus ook nooit meer dan een x-aantal bestellingen accepteren die naar 1 adres worden verstuurd.

Aangezien je met CC gaat betalen, kunnen ze dus bij bestelling nummer 2 zien dat jij al besteld hebt.

Je zou die gasten natuurlijk ook kunnen mailen met de vraag dat je meer wil afnemen, gehaai dat je gewoon na je zoektocht naar 20 proxies alsnog naast de pot pist.

Ik kan me niet voorstellen dat ze gaan kijken per IP alleen. Zo komt het aflever adres 20x voor en ook de CC gegevens. Met zulke restricties zouden ze bijna gewoon je CC kunnen laten blokkeren aan de hand van niet te vertouwen transacties, welk heel erg op fraude lijkt..

Ey!! Macarena \o/

• prantiC
Ja die oplossingen had ik helaas zelf ook al gevonden op het wardriver na dan alleen hou ik me liever vandaan van illegale praktijken.
Ik zoek dus een veilige oplossing aangezien ik ook mijn eigen credit cards gebruik en deze niet graag in handen zie van louche figuren :)

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58
maarre..

wat voor vet product ga je nou bestellen dan?

gang is alles

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19

Tazzios

..

prantiC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:27:
Ja die oplossingen had ik helaas zelf ook al gevonden op het wardriver na dan alleen hou ik me liever vandaan van illegale praktijken.
Ik zoek dus een veilige oplossing aangezien ik ook mijn eigen credit cards gebruik en deze niet graag in handen zie van louche figuren :)
of wardrive illegaal is of niet is toch nog niet bekend?
-aangezien je wel bij iemand naar binnen mag lopen als de deur open is, bij onbeveiligd entwerk is dit eigenlijk hetzelfde

1 of andere gratis proxy vind ik onveiliger met de betalingen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

prantiC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:27:
Je realiseert je dat je probeert een beveiliging/restrictie te omzeilen, en daarmee zelf illegaal bezig bent? Neem contact op en probeer het netjes op te lossen, ipv deze illegale omwegen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Japidoff schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:27:
maarre..

wat voor vet product ga je nou bestellen dan?
Ik wordt ook nieuwsgierig ja :P

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:49
z'n product is een verzinsel, en hij wil meerdere files van rapidshare halen zonder lange wachttijd ?

z'n product is alleen te verkrijgen in het buitenland, en hij wil het toch downloaden ?

z'n product is alleen maar te downloaden/bekijken via de IPrange van een universiteit of bibliotheek, en hij zit thuis?

allemaal perfecte doeleinden voor proxies. maar .. public proxies zijn nooit te vertrouwen, ook nederlandse niet. ik zou zeggen, regel een linuxserver (of windows, als't dan moet) .. en installeer daarop tinyproxy, met jouw IP in de access control list. Voila, een private proxy, alleen voor jou.
Pagina: 1