Heb zojuist een N82 binnen gekregen en zoek me wezenloos naar een eenvoudige methode om telefoonnummers van mijn KPN sim op de nieuwe Vodafone sim te krijgen. Ik stel me voor om deoude sim in de n82 te plaatsen en dan.....
Kan je de telefoonnummers niet op't geheugen van de telefoon zelf gaan bewaren en daarna overzetten op de andere kaart wanneer dat erin zit?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Wanneer je een simlock vrij model hebt stop je gewoon de kpn sim er in. Dan naar telefoonlijst en daar kun je in de opties naar sim contacten. Daar gekomen weer op opties drukken en vervolgens zie je een optie kopieren. Klaar.
Desnoods bestaan er ook wel usb simcard-readers waarmee je het kan overzetten. Bijv: http://www.dixons.nl/De_o...ader.7084028/default.aspx
Bedankt. Dat is prima gelukt. Staan de telefoonnummers nu in de SIM kaart op elders? Is het handig om alle nummers op een SIM te hebben en indien ja is er eenmethode om ze in 1x allemaal naar de SIM kaart te copieern?ralphdavidvdb schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:16:
Wanneer je een simlock vrij model hebt stop je gewoon de kpn sim er in. Dan naar telefoonlijst en daar kun je in de opties naar sim contacten. Daar gekomen weer op opties drukken en vervolgens zie je een optie kopieren. Klaar.
Lijkt me handig om de belangrijke nummers wel op SIM te hebben i.v.m. als je de SIM ergens anders wilt indoen. En het kopieren enzo hangt van het mobiel af.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Als je vorige telefoon ook een Nokia was kan je de Nokia PC Suite installeren. Daarmee kun je een export maken van je telefoon. Die kan je dan ook weer in je N82 stoppen. Heb je ook meteen je profielen voor beltonen ed.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
De handleiding lezen is misschien wel makkelijk?Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:07:
Heb een N82 maar geen idee hoe ik mijn lijst met telefoonnummers op de SIM krijg
Kun je ze niet via BlueTooth overzetten? Dan hoef je ze niet eerst op je SIM te zetten.
Ralphdavid gaf mij aan hoe ik de telefoonnummers op mijn N82 kreeg en ze staan er keurig op. Wil ze op de SIM zetten en zie een mogelijkheid om dit een voor een te doen maar zou graag alles in 1x op de SIM zetten!
Ik weet niet of het op de N82 ook zo werkt.
Maar je kunt proberen al je nummers te markeren, en dan kopie naar SIM kaart/ directory.
Mijn telefoon staat op engels, en dan is het mark all, en copy to sim directory.
het voordeel van je nummers op de sim kaart is, andere telefoon al je nummers nog.
nadeel is dat je in het telefoon geheugen vaak 3 nummers aan 1 persoon toe kunt wijzen, en op de sim kaart vaak niet.
Maar je kunt proberen al je nummers te markeren, en dan kopie naar SIM kaart/ directory.
Mijn telefoon staat op engels, en dan is het mark all, en copy to sim directory.
het voordeel van je nummers op de sim kaart is, andere telefoon al je nummers nog.
nadeel is dat je in het telefoon geheugen vaak 3 nummers aan 1 persoon toe kunt wijzen, en op de sim kaart vaak niet.
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Tot nu toe allee nokia telefoons die ik in m'n handen heb gehad kun je bij het kopieren van de nummers kiezen tussen van telefoon naar sim of van sim naar telefoon, dan kun je kiezen of je 1 voor 1 of alles tegelijk wilt doen en of je de originele (dus de bron waar je vanaf kopieert) wilt behouden of wissen.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:53:
Ralphdavid gaf mij aan hoe ik de telefoonnummers op mijn N82 kreeg en ze staan er keurig op. Wil ze op de SIM zetten en zie een mogelijkheid om dit een voor een te doen maar zou graag alles in 1x op de SIM zetten!
Ik zou zeggen, pak de handleiding en zoek 't eens zelf op.
zyb.com!
kun je online wijzigingen aanbrengen, contacten toevoegen etc.. en dan syncen met je telefoon..
kun je online wijzigingen aanbrengen, contacten toevoegen etc.. en dan syncen met je telefoon..
Pagina: 1