Ik heb een solution welke bestaat uit een aantal projecten en een website In enkele van de bestanden van de website heb ik een aantal wijzingen aangebracht.
Het gaat hier om pagina's die ik in een bestaande gecompileerde website plak. Ik kopieer de .dll en de .compiled bestanden vanuit de precompiled Bin map van de website naar de reeds bestaande gecompileerde website. Dit alles natuurlijk in de Bin map.
De solution heb ik ge-rebuild en vervolgens heb ik via rechtermuisknop > Publisch website de site gecompileerd/geplucieerd. Ik publiceer de website naar een map op mijn eigen schijf. Het enige vinkje wat ik heb aanstaan heb is "Use fixed nameing and single page assemblies". Aangezien de website bij een klant komt te staan is het geen optie om "Allow this precompiled site to be updateble" aan te zetten. We willen niet dat klanten onze code kunnen zien.
Vooraf heb ik de map waarin de gecompileerde site komt te staan leeggegooid. Nu wil het zo dat ik bij de pagina die zojuist gewijzigd heb de volgende foutmelding krijg als ik deze aanroep via de internet explorer:
/Bestandsnaam.aspx is in deze slechts een voorbeeld evenals /Test
Ik heb herhaaldelijk de site opnieuw gecompileerd en gerebuild echter zonder enig effect. Google heb ik afgestruind en kom weinig sites tegen die hetzelfde probleem beschrijven en al helemaal geen site die een klare opossing bied. Nu vraag ik jullie om hulp want ik kom er niet meer uit.
Het gaat hier om pagina's die ik in een bestaande gecompileerde website plak. Ik kopieer de .dll en de .compiled bestanden vanuit de precompiled Bin map van de website naar de reeds bestaande gecompileerde website. Dit alles natuurlijk in de Bin map.
De solution heb ik ge-rebuild en vervolgens heb ik via rechtermuisknop > Publisch website de site gecompileerd/geplucieerd. Ik publiceer de website naar een map op mijn eigen schijf. Het enige vinkje wat ik heb aanstaan heb is "Use fixed nameing and single page assemblies". Aangezien de website bij een klant komt te staan is het geen optie om "Allow this precompiled site to be updateble" aan te zetten. We willen niet dat klanten onze code kunnen zien.
Vooraf heb ik de map waarin de gecompileerde site komt te staan leeggegooid. Nu wil het zo dat ik bij de pagina die zojuist gewijzigd heb de volgende foutmelding krijg als ik deze aanroep via de internet explorer:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Serverfout in toepassing /Test. -------------------------------------------------------------------------------- Het bestand bestandsnaam.aspx is niet vooraf gecompileerd en kan niet worden aangevraagd. Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code. Details van uitzondering: System.Web.HttpException: Het bestand /Bestandsnaam.aspx is niet vooraf gecompileerd en kan niet worden aangevraagd. Fout in bron: Er is een onverwerkte uitzondering gegenereerd tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Aan de hand van de onderstaande tracering van de uitzonderingsstack kunt u meer informatie verkrijgen over de oorsprong en de locatie van de uitzondering. Stacktracering: [HttpException (0x80004005): Het bestand /Bestandsnaam.aspx is niet vooraf gecompileerd en kan niet worden aangevraagd.] System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultInternal(VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile) +3096390 System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultWithNoAssert(HttpContext context, VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile) +93 System.Web.Compilation.BuildManager.GetVirtualPathObjectFactory(VirtualPath virtualPath, HttpContext context, Boolean allowCrossApp, Boolean noAssert) +111 System.Web.Compilation.BuildManager.CreateInstanceFromVirtualPath(VirtualPath virtualPath, Type requiredBaseType, HttpContext context, Boolean allowCrossApp, Boolean noAssert) +54 System.Web.UI.PageHandlerFactory.GetHandlerHelper(HttpContext context, String requestType, VirtualPath virtualPath, String physicalPath) +31 System.Web.UI.PageHandlerFactory.System.Web.IHttpHandlerFactory2.GetHandler(HttpContext context, String requestType, VirtualPath virtualPath, String physicalPath) +40 System.Web.HttpApplication.MapHttpHandler(HttpContext context, String requestType, VirtualPath path, String pathTranslated, Boolean useAppConfig) +139 System.Web.MapHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +128 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +161 |
/Bestandsnaam.aspx is in deze slechts een voorbeeld evenals /Test
Ik heb herhaaldelijk de site opnieuw gecompileerd en gerebuild echter zonder enig effect. Google heb ik afgestruind en kom weinig sites tegen die hetzelfde probleem beschrijven en al helemaal geen site die een klare opossing bied. Nu vraag ik jullie om hulp want ik kom er niet meer uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Arethusa op 04-03-2008 16:31 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs