Aangezien dat de tijd aanpassen een paar muisklikken is, zal er vast weinig gebeuren met het OS.
Als dit dusdanig crusiaal (spelling?) zou zijn, zou windows zelf ook niet aankomen zetten met "Uw computer is nu ingesteld op zomer/winter-tijd".
De laptop zal ongetwijfeld ook zonder server kunnen draaien, en misschien kan daar wel de tijd worden ingesteld. Maar 1 keer aanmelden in het domein en het script zet de tijd weer verkeerd.
De tijd loopt dus altijd een 24 minuten achter, dus ga gewoon 24 minuten later beginnen "Maar het is nog geen 8 uur, dat duurt nog ff volgens m'n systeem".
Op zich niet zo'n ramp dat de tijd van de server niet klopt, maar dat de admin dan het hele machine park synched aan een tijd die niet klopt spoort gewoon niet. Tijd hoeft niet synchroom te lopen tussen werkstation en server. Aan het einde van de dag zal je toch zien dat er een fractie van een paar seconde tussen zit.
Ik zou in iedergeval tegen de systeembeheerder zeggen dat ie z'n vak niet verstaat, en dat ie misschien eens naar iets anders moet gaan kijken. Ik hecht ook behoorlijk wat waarde aan het klokkie rechtsonderin. Alleen al het idee dat je elke dag gaat pauzeren en dat je collega's hem alweer peren omdat jij te laat aan komt kakken.
Ik weet ook niet of je wel eens thuis werkt met dat ding, maar je zou maar heel GTST missen omdat de systeembeheerder z'n vak niet verstaat, lekker op de zaak laten liggen dat ding
Ik vind het een ronduit bullshit opmerking dat er schedules eerder moeten plaatsvinden om dan de tijd maar aan te passen, ipv de schedules..