Boinc Account Manager

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:14

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Ik zit me een beetje in te lezen in het hele Boinc Account Manager (BAM) concept.
Klinkt leuk maar wat zijn de ervaringen met de 2 aanbieders hiervan en is zoiets niet gewoon zelf te hosten?

http://boinc.berkeley.edu/trac/wiki/AccountManagers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een trust relationship. Nog steeds laat WCG die BAM of AMS of Grid Republic niet binnen om naar de profielen te schrijven. Als het van Berkeley zou komen, kunnen ze een audit doen, zoals WCG ook de BOINC code geaudit heeft en dat periodiek weer zullen doen (wat Berkeley schijnbaar graag zou willen).

Heb het aan 1 machine hangen waar 10 projecten op zitten. T'is wel makkelijk als je bijv. de project gewichten wilt wijzigen zonder alle project website profielen te hoeven bezoeken. Het hele model is sws op de schop met custom profiles en van alles meer dus bekijk het wel waar dit naartoe gaat.

(dat regeltje over WCG in de wiki was van mijn hand btw)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Ik heb hier boincview draaien. Net zoiets, je kan pc's laten zoeken in het netwerk, deze toevoegen, projecten aan toe laten kennen. mIsschien is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is de BOINCview ontwikkelaar al sinds april 2007 zoek (abandoned) en doen een aantal features van de 1.5 beta 8 het niet meer in combo met de 5.10.xx client. 1.4.2 werkt goed, maar heeft behoorlijk minder te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik ben zelf geen problemen tegengekomen in de beta.

misschien wat om deze link toe te voegen aan de boinc faq op wdo.
http://www.thelazyslug.com/boinc.htm Gaat over het maken van een boinc client die via het netwerk uitgerolt kan worden.

[ Voor 65% gewijzigd door MeneerKrab op 05-03-2008 14:34 ]