Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OL2003] Terugkeerpatroon wordt aan afspraken toegevoegd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Van bepaalde personen ontvang ik agenda items die in mijn agenda als reeks terugkomen terwijl ze niet zo verstuurd zijn. Andere die hetzelfde item van die personen krijgen hebben dit niet dus het probleem ligt waarschijnlijk bij mij.
Er zit dus een terugkeerpatroon aan items die zonder terugkeerpatroon aan mij verstuurd zijn.
Ik kan het patroon wel verwijderen maar dit is natuurlijk niet de bedoeling zo.

Iemand een idee hoe dit kan???

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien kun je wat specifieker zijn? Dit is namelijk zo vaag beschreven dat het van alles kan zijn. Gaat het om Outlook gekoppeld aan een exchange server, werk of prive, welke versie, etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Outlook 2003, geen exchange server. Verder weinig bijzonderheden, ik gebruik het voor me werk. Tis gewoon outlook 2003 helemaal in default settings.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zul je zelf toch wat debugwerk moeten doen. Geldt dit voor alle items van die persoon, of alleen voor die ene specifieke? Heeft er ooit een terugkeerpatroon aan gehangen of is het een deel van een afspraak? Hoe verzendt ie het en maakt dat wat uit?Wat is d eovereenkomst tussen die personen, welke versie OL gebruiken ze?

Anders gezegd, welkom op GoT, maar de club van helderzienden is verderop :)

offtopic:
en ik heb je titel voor je aangepast: alleen outlook zegt namelijk niks. Let je daar een volgende keer zelf op?

[ Voor 13% gewijzigd door Lustucru op 04-03-2008 17:15 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland