Ik ben benieuwd hoe de Tweakers hierover denken, ik heb zelf al besloten wat ik zal doen maar ik merk dat veel mensen om mij heen er anders over denken 
Stel, je gaat naar paradigit om een videokaart van 300 euro en een computercase van 40 euro te kopen, want je wil vanavond met een vette kaart gamen !
Eenmaal thuisgekomen met de doos (waar met een sticker op staat : "No powersupply installed") open je de doos van de case en blijkt er niet alleen WEL een powersupply in te zitten, maar ook een Q6600, 8800GT videokaart, 750GB HD etc.
Het is inmiddels al avond, en daar zit je met zo'n ding waar je niet om gevraagd hebt.
Poll: Wat doe je ?
• Je brengt 'm eerlijk terug
• Je houdt 'm
• Je rukt de case leeg, onderdelen gaan terug

En waarom zou je daarvoor kiezen ?
Stel, je gaat naar paradigit om een videokaart van 300 euro en een computercase van 40 euro te kopen, want je wil vanavond met een vette kaart gamen !
Eenmaal thuisgekomen met de doos (waar met een sticker op staat : "No powersupply installed") open je de doos van de case en blijkt er niet alleen WEL een powersupply in te zitten, maar ook een Q6600, 8800GT videokaart, 750GB HD etc.
Het is inmiddels al avond, en daar zit je met zo'n ding waar je niet om gevraagd hebt.
Poll: Wat doe je ?
• Je brengt 'm eerlijk terug
• Je houdt 'm
• Je rukt de case leeg, onderdelen gaan terug
En waarom zou je daarvoor kiezen ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 10:03 ]