Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd hoe de Tweakers hierover denken, ik heb zelf al besloten wat ik zal doen maar ik merk dat veel mensen om mij heen er anders over denken :)

Stel, je gaat naar paradigit om een videokaart van 300 euro en een computercase van 40 euro te kopen, want je wil vanavond met een vette kaart gamen !

Eenmaal thuisgekomen met de doos (waar met een sticker op staat : "No powersupply installed") open je de doos van de case en blijkt er niet alleen WEL een powersupply in te zitten, maar ook een Q6600, 8800GT videokaart, 750GB HD etc.
Het is inmiddels al avond, en daar zit je met zo'n ding waar je niet om gevraagd hebt.

Poll: Wat doe je ?
Je brengt 'm eerlijk terug
Je houdt 'm
Je rukt de case leeg, onderdelen gaan terug
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=273251&layout=2&sort=org

En waarom zou je daarvoor kiezen ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 10:03 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 18:42

Zerora

Ik Henk 'm!

Gewoon netjes terugbrengen en hopen dat Paradigit als bedankje een leuk presentje geeft :)

Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang dat Paradigit iets een rechtzaak ofzo aanspant tegen me omdat hun product niet terugbreng ofzo.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Zerora schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:50:
Gewoon netjes terugbrengen en hopen dat Paradigit als bedankje een leuk presentje geeft :)

Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang dat Paradigit iets een rechtzaak ofzo aanspant tegen me omdat hun product niet terugbreng ofzo.
Dus uit angst breng je 'm terug, niet uit morele overwegingen ?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:50

Haan

dotnetter

Ik zou hem terugbrengen.

Maar wat een blunder zeg, alsof je het verschil in gewicht niet merkt tussen een lege kast en een kast met inhoud :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

lekker houden. Hun fout ja toch?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-12 16:11
Tja, grote kans dat ze hem op een gegeven moment kwijt zijn en na gaan waar hij is gebleven en zo bij jou uitkomen, dus alleen daarom zou ik hem al terugbrengen (of laten ophalen).

Uit het morele oogpunt zou ik dat ook doen, je steelt anders wel voor een paar honderd euro aan materiaal wat jou per ongeluk is toegezonden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:53:
lekker houden. Hun fout ja toch?
Maakt het uit wiens fout het is ? Het is een moreel vraagstuk, geen schuldvraag :P

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

Heeft Pygmee even mazzel dat paradigit medewerkers nooit op dit forum komen en dit lezen...

on-topic: Karma is a bitch ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRic3 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:04:
Heeft Pygmee even mazzel dat paradigit medewerkers nooit op dit forum komen en dit lezen...

on-topic: Karma is a bitch ;)
Kan nog altijd via-via ;)

Bel ze even, hun kosten om het op te halen. Iedereen weer blij.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2008 10:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-12 10:06

disjfa

be

Als ik een computer samen stel weet ik wat ik wil en als ik dan wat anders krijg breng ik hem zeker terug uit die reden :X

Uit moraal oogpunt, zou je wat anders zeggen dan een computer dan weet ik niet of ik het wel terug zou sturen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12 15:21
Invisible_man schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:54:
Tja, grote kans dat ze hem op een gegeven moment kwijt zijn en na gaan waar hij is gebleven en zo bij jou uitkomen, dus alleen daarom zou ik hem al terugbrengen (of laten ophalen).
Als het een populaire case is, dan is de kans al kleiner dat ze bij jou uitkomen.

Maar ik zou hem ook terugbrengen (alhoewel dat ik het heel graag zou houden ;) ).

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dit topic is, zeker in de huidige vorm, niet op zijn plaats in W&L. Aangezien de TS geen toegang heeft tot SG sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.