Toon posts:

P5E met supreme FX audio, 4 speakers probleem!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst een P5E mobo gehaald en daarbij is een externe Supreme fx II geluidskaart inbegrepen.

Met XP heb ik er geen last van, want hij installeert dan de SOUNDMAX.

Met Vista is iets moeilijker, want hij installeert alleen SOUNDMAX blackhawk!! en daarbij krijg ik alleen geluid aan de voorste 2 speakers en neit de achterste 2!
wel heb ik geprobeerd om te configureren (geluidstest), dus ik zet het op quatrro en testen! ook daar krijg ik alleen de voorste 2 te horen, maar indien ik het op 5.1 zet, en dan weer terug naar quatrro zet, dan krijg ik de achterste wel geluid te horen.
MAAR indien ik muziek aanzet, dan krijg ik weer geen geluid te horen aan de achterste 2 speakers.

Wat is er aan de hand met Vista?

PS. ik heb de nieuwste driver geprobeerd, restarten geprobeerd, de kabels omwissellen (dan werkt alleen de achsterste 2 speakers en de voorste 2 niet).

HELP HELP

mt.vr.gr.

Keith lam

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 08:27

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

En wat zijn de nieuwste drivers dan? - deze

of gewoon de drivers van de Asus site? - Heb je hier al gekeken ?

Zet de optie eens uit om ingangen te checken op pluggen die er ingestoken worden, zodat je instellingen niet telkens overhoop gegooid worden.

GetaGrip is net een mens.......

Verwijderd

Topicstarter
hmm...

de eerste site zal ik later in de middag ff proberen, want wat ik met nieuwe driver bedoelde was die van Asus support site!

en wat ik daar zie wat jij aan mij gaf, is idd wat nieuwer denk ik en die is speciaal gericht op Supreme fx card!

bedankt alvast, ik zal iets van mij laten weten of het gelukt is of niet!