Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Hmm, ze zien er inderdaad absoluut niet verkeerd uit! (zal ze zeker tonen!)
Iemand nog andere ideeen?
Themes?
Iemand nog andere ideeen?
Themes?
KDE2, konqueror
eazel nautilus (www.eazel.com)
eazel nautilus (www.eazel.com)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik zou gnome 1.4 beta showen. Deze versie van gnome bevindt Nautilus, een zeer goed, eenvoudig bestandsbeheerprogramma en webbrowser. (a la konqueror)
Verder ziet het er mooier uit en bevat het Evolution, de outlook voor linux.
Daarnaast zou ik kde2.1beta showen.
Verder ook staroffice/openoffice (www.openoffice.org, de opensource versie van staroffice 6.0).
En natuurlijk quake3 en unreal tournament.
Verder zou ik ook wine showen.
Verder ziet het er mooier uit en bevat het Evolution, de outlook voor linux.
Daarnaast zou ik kde2.1beta showen.
Verder ook staroffice/openoffice (www.openoffice.org, de opensource versie van staroffice 6.0).
En natuurlijk quake3 en unreal tournament.
en dan het liefst iets van M$ Office 2k draaien oid.Op vrijdag 16 februari 2001 21:41 schreef thunderbird2k het volgende:
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik bedoel dat ze wine met de transgamingpatch kunnen showen. Dan kunnen ze laten zien dat spellen als halflife, alice en meer gewoon werken.
Verder draait office2k ook onder wine, maar dat zou ik niet zo gauw showen.
Spellen gaan tegenwoordig steeds beter met wine. Alice en halflife gaan bijna op windows snelheid. Unreal 1 is met wine zelfs sneller dan onder windows. (in ieder geval met glide op mijn oude voodoo2.)
Verder draait office2k ook onder wine, maar dat zou ik niet zo gauw showen.
Spellen gaan tegenwoordig steeds beter met wine. Alice en halflife gaan bijna op windows snelheid. Unreal 1 is met wine zelfs sneller dan onder windows. (in ieder geval met glide op mijn oude voodoo2.)
Verwijderd
themes? Gnome enlightment oid, ICE, 
VMWare is misschien ook leuk
Mozilla welicht
WPoffice
Kdevelop & Kylics
UT
VMWare is misschien ook leuk
Mozilla welicht
WPoffice
Kdevelop & Kylics
UT
Ok, ik heb nu dus die SDL demo's lopen, staroffice komt er zo ook nog op.
Quake en Unreal doen we al op een andere bak, dus dat hoef ik niet nog eens te doen
VMware, hmm, zal ik eens naar kijken
Wine, jah maar er staan geen windows applicaties op, maar zal er ook ff kijken.
Kylix, dat is toch nog niet te downloaden bij borland?? (glade heb ik al wel, dus Kdev. wordt wat dubbel..)
Verder weet ik niet of het vertandig is om beta software te showen, en we hebben geen internet connection op de beurs dus dat soort dingen kan ik niet goed laten zien
Quake en Unreal doen we al op een andere bak, dus dat hoef ik niet nog eens te doen
VMware, hmm, zal ik eens naar kijken
Wine, jah maar er staan geen windows applicaties op, maar zal er ook ff kijken.
Kylix, dat is toch nog niet te downloaden bij borland?? (glade heb ik al wel, dus Kdev. wordt wat dubbel..)
Verder weet ik niet of het vertandig is om beta software te showen, en we hebben geen internet connection op de beurs dus dat soort dingen kan ik niet goed laten zien
Pagina: 1