Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reg-Edit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Tweakers,

Ik zal mijn situatie even snel maar kort uitleggen;

Ik ben in bezit van een Acer N35 die een (klein maar irritant) connector probje heeft. Namelijk dat er een paar pinnen niet meer 100% zijn en de kabel niet meer werkt van PPC naar PC.

Nu kan ik daardoor dus geen software (.exe extensie) via PC (active sync) op mijn PPC installeren.
Een .cab bestand is geen probleem, die zet ik van PC direct over op SD kaart en dan installeer ik het geen wat ik nodig heb direct van/op de PPC zelf.

Maar nu raad je het probleem vast wel, niet al mijn software heb ik liggen als .cab maar veel als .exe.
Mijn vraag dus of ik zon programma toch op mijn PPC kan installeren zonder dat mijn PC erbij nodig is.

Dus dat ik een file kan omvormen, converten, anders instellen of er een .cab bestand van kan maken.
Of dat er een andere programma is waarmee ik via PPC een .exe kan installeren ..

Alvast bedankt voor de antwoorden en hulp _/-\o_ 8)

www.jaxxx.nl

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Exe to Cab converter --> Voila :? :)

Ik zie dat React het linkje niet wil laten zien, iig je moet de eerste hit hebben ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 04-03-2008 07:47 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Reg-Edit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Bedankt man, dat ik er zelf niet op kwam :?
offtopic:
(hele nacht bezig geweest met fixen van PPC, dus nog niet geslapen .. zal het probleem wel zijn hehe)

Had eigenlijk iets in gedacht als bij PHP/HTML/register/code aanpassen ofzo wat dus weer te ver gedacht schijnt te zijn :+ :P..

Maar toch kom ik met de eerste 3 apz gelijk in de knoei, heb een paar trails die ik graag wou testen.
Als ik dan die converter gebruik krijg ik gelijk een fout dat het niet convert is ..

Ik ga er vanuit dat een 'application' bestand wel een .exe is zoals normaal gesproken ?

www.jaxxx.nl