Hallo tweakers,
Ik heb gebruik iTunes nu al een tijdje en heb 4500+ mp3's toegevoegd aan mijn Library,
deze bestanden wil ik altijd zo compleet mogelijk hebben qua ID3-tags zodat ze in Frontrow
en andere mediaplayers goed worden weergegeven.
Hiervoor moet ik vrij vaak titels en artiestnamen aanpassen om ze netjes in mijn Library te krijgen,
nu kom ik af en toe albums tegen waarbij alle tracktitels en artiestnamen met onderkast letters zijn betiteld. Perfectionistisch dat ik ben, wil ik deze natuurlijk met Hoofdletters laten beginnen,
net zoals de rest van de liedjes in mijn library.
Hier komt dus mijn probleem, als ik deze tracktitels aanpas.. verdwijnen ze uit mijn library en
krijg ik de volgende melding:

Als ik dan zoek naar het bestand, blijkt deze te zijn verdwenen van mijn harddisk!
Mijn vraag dus, hoe kan ik dit voorkomen / oplossen?
Ik heb hier een voorbeeldje van zo'n mp3tje
http://rapidshare.com/files/96862753/beautiful.mp3.html
als ik deze toevoeg aan iTunes en dan de titel wil veranderen in Beautiful ipv. beautiful,
verdwijnt deze dus. Zou er iemand misschien willen kijken of dit bij hem ook zo is?
Alvast bedankt, Justinski
edit:
- Ik gebruik iTunes 7.6.1 op mijn macbook pro
- Ik maak gebruik van een library op mijn externe harddisk
- Ik laat iTunes mijn bestanden en mappen beheren
Ik heb gebruik iTunes nu al een tijdje en heb 4500+ mp3's toegevoegd aan mijn Library,
deze bestanden wil ik altijd zo compleet mogelijk hebben qua ID3-tags zodat ze in Frontrow
en andere mediaplayers goed worden weergegeven.
Hiervoor moet ik vrij vaak titels en artiestnamen aanpassen om ze netjes in mijn Library te krijgen,
nu kom ik af en toe albums tegen waarbij alle tracktitels en artiestnamen met onderkast letters zijn betiteld. Perfectionistisch dat ik ben, wil ik deze natuurlijk met Hoofdletters laten beginnen,
net zoals de rest van de liedjes in mijn library.
Hier komt dus mijn probleem, als ik deze tracktitels aanpas.. verdwijnen ze uit mijn library en
krijg ik de volgende melding:

Als ik dan zoek naar het bestand, blijkt deze te zijn verdwenen van mijn harddisk!
Mijn vraag dus, hoe kan ik dit voorkomen / oplossen?
Ik heb hier een voorbeeldje van zo'n mp3tje
http://rapidshare.com/files/96862753/beautiful.mp3.html
als ik deze toevoeg aan iTunes en dan de titel wil veranderen in Beautiful ipv. beautiful,
verdwijnt deze dus. Zou er iemand misschien willen kijken of dit bij hem ook zo is?
Alvast bedankt, Justinski
edit:
- Ik gebruik iTunes 7.6.1 op mijn macbook pro
- Ik maak gebruik van een library op mijn externe harddisk
- Ik laat iTunes mijn bestanden en mappen beheren
[ Voor 6% gewijzigd door Justinski op 04-03-2008 01:56 ]