Toon posts:

panasonic TH-42PX80E

Pagina: 1
Acties:
  • 1.514 views

Verwijderd

Topicstarter
panasonic heeft een nieuw model uit in de G11 segment.
heeft er hier al iemand reviews over of ervaringen met dit nieuw toestel?
de vraag is: is hij beter dan de G10?

alvast bedankt voor de comments!

Verwijderd

Hey

Er zijn slechts 2 dingen waar de G11 beter in is dan de G10 en dat zijn:
- Een enorm hoge contrast waarde!
- Het plasmapaneel heeft een langere levensduur!
Een goede raad: staar je vooral niet blind op de levensduur tenzij je echt hele dagen aan één stuk tv kijkt/gamed. Als je 7 uur per dag gamed/kijkt, dan gaat dit scherm maarliefst 39 jaar mee! Ik denk niet dat je zolang je plasma wilt houden.
Natuurlijk hoe hoger de contrast is hoe beter het scherm kan wisselen tussen diep zwart en helder wit, maar een wijze raad: 5000:1 is al meer dan voldoende.
Bovendien is de G11 ook geen full hd! Dus vergeet je beeldresolutie maar, want dit heeft de resolutie van een gewoon computerscherm.
De G11 kost ook maar de helft van een G10.
Het is jouw geld en jij moet beslissen waar je je plasma voor gebruikt. Maar zelf zou ik nooit een G11 kopen.
Ik heb de Panasonic TH-65PZ700E. Dit is een 65inch G10 full hd. Het beeld is echt enorm.
Veel succes met de aankoop van je tv.
Onthoud wel Panasonic is leider in de tv/audio(technics) wereld, dus bedrogen kom je nooit aan! :P

Groetjes
Gwenn

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:36:
Bovendien is de G11 ook geen full hd! Dus vergeet je beeldresolutie maar, want dit heeft de resolutie van een gewoon computerscherm.
Die PX80 is idd hd ready, de PZ80/85 is wel full hd. Dus snap je opmerking niet echt?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Dan moet je eens goed lezen. De persoon die uitleg vroeg, vroeg uitleg over de px en niet over de pz. Anders had ik dat vermeld, want inderdaad pz is full hd, maar is in België momenteel nog niet te koop bij de officiële panasonic retailer. Komt nog, achter een paar maandjes.
Ik had misschien beter px getypt ipv g11, klopt, maar ik reageerde op topic, stelde geen ander type voor.

Verwijderd

Dit is natuurlijk geen manier op een topic te openen. Ik stel voor dat je even de FAQ en Algemene Voorwaarden doorneemt.

Het antwoord op je vraag kan je vast wel terug vinden in de Panasonic topics die al lopen.

Dit topic is gesloten.