Ik heb sinds zaterdag een nieuwe videokaart de Radeon HD 2600 XT, waar ik zeer tevreden mee was de afgelopen dagen, ben alleen bang dat hij me moederboard al om zeep heeft geholpen.
Ik startte een spel op toen kwam er tot 3x toe een error van VPU Recover.
Toen ik inmiddels het spel (America's Army) geladen had, kwam er een vage error over dat de resolutie waarop het spel draaide niet ondersteund werd (raar..had al meerdere keren gespeeld). Binnen enkele seconden werden delen van het beeld nog eventjes groen/paars knipperend waarna ik probeerde alles te sluiten, wat niet meer lukte scherm was zwart dus heb ik alles afgesloten.
Toen ik hem weer opnieuw opstartte had ik meerdere malen geen beeld.. veel geprobeerd..Tenslotte de kabels veranderd DVI kabel eruit --> Analoog erin en toen kreeg ik bij het opstartten wel de gebruikelijke gegevens, maar dan met diverse strepen in beeld:
Zie links:

* wanneer de pc iets verder is met uploaden = het groen
** wanneer de veilige modus geopend wordt zijn de strepen blauw
Ik heb stroom eraf gehaald erop gedaan...ff rust gegeven werkt ook niet..
Zowel in het bootscherm (wat er raar uitziet met "vlekken" qua kleur) als in windows vind hij nog wel alle randapparatuur.. van hdd tot processor, tot 3d kaart
*** de bios deed paar maandjes terug ook vaag, moest toen ineens de tijd er opnieuw inzetten en ook de FSB stond op 100mhz ipv 133mhz, miss dat dat de zaak iets veranderd?
Ik ben echt bang dat er iets flink mis is met mijn pc'tje
Alvast bedankt als iemand me kan helpen,
----------------------------------------------------------
Athlon 2400 XP
Asus A7N8X-X moederboard
Sapphire Radeon HD 2600 XT 256mb (AGP) oud : Radeon 9600 Pro 128mb
1,5 gb ddr PC3200 geheugen
200 gb hdd
300 watt Aopen voeding
Ik startte een spel op toen kwam er tot 3x toe een error van VPU Recover.
Toen ik inmiddels het spel (America's Army) geladen had, kwam er een vage error over dat de resolutie waarop het spel draaide niet ondersteund werd (raar..had al meerdere keren gespeeld). Binnen enkele seconden werden delen van het beeld nog eventjes groen/paars knipperend waarna ik probeerde alles te sluiten, wat niet meer lukte scherm was zwart dus heb ik alles afgesloten.
Toen ik hem weer opnieuw opstartte had ik meerdere malen geen beeld.. veel geprobeerd..Tenslotte de kabels veranderd DVI kabel eruit --> Analoog erin en toen kreeg ik bij het opstartten wel de gebruikelijke gegevens, maar dan met diverse strepen in beeld:
Zie links:

* wanneer de pc iets verder is met uploaden = het groen
** wanneer de veilige modus geopend wordt zijn de strepen blauw
Ik heb stroom eraf gehaald erop gedaan...ff rust gegeven werkt ook niet..
Zowel in het bootscherm (wat er raar uitziet met "vlekken" qua kleur) als in windows vind hij nog wel alle randapparatuur.. van hdd tot processor, tot 3d kaart
*** de bios deed paar maandjes terug ook vaag, moest toen ineens de tijd er opnieuw inzetten en ook de FSB stond op 100mhz ipv 133mhz, miss dat dat de zaak iets veranderd?
Ik ben echt bang dat er iets flink mis is met mijn pc'tje
Alvast bedankt als iemand me kan helpen,
----------------------------------------------------------
Athlon 2400 XP
Asus A7N8X-X moederboard
Sapphire Radeon HD 2600 XT 256mb (AGP) oud : Radeon 9600 Pro 128mb
1,5 gb ddr PC3200 geheugen
200 gb hdd
300 watt Aopen voeding