Na mijn trouwen heb ik aardig wat foto's en film materiaal, doordat ik een HDD camera zelf gekocht heb ben ik op zoek gegaan naar goeie softeware ..
Ik heb nu MAGIX Movie Edit Pro 12 e-version gevonden, voldoet goed voor het bewerken van de film en hier en daar wat foto's (stills) er tussen te voegen, waar ik echter tegenaan loop is het volgende
hoe doe ik een intro filmpje --> keuze menu ?
het keuze menu moet ik kunnen kiezen uit:
- hoofdstukken
- film indelingen (ik wil er meerdere hebben) bijvoorbeeld:
* orginele film
* bewerkte film (er zijn stukken voor en er tussen geplakt)
* ondertitels (je hoort niet goed wat iedereen zegt en voor de Engelse familie is het best wel prettig om het te vertalen)
nu heb ik wel veel met meerder sporen gewerkt om zoveel mogelijk orgineel te houden
iemand hits of tips hoe ik de ondertitels/diverse "verhaallijnen" toe kan voegen ?
Ik heb nu MAGIX Movie Edit Pro 12 e-version gevonden, voldoet goed voor het bewerken van de film en hier en daar wat foto's (stills) er tussen te voegen, waar ik echter tegenaan loop is het volgende
hoe doe ik een intro filmpje --> keuze menu ?
het keuze menu moet ik kunnen kiezen uit:
- hoofdstukken
- film indelingen (ik wil er meerdere hebben) bijvoorbeeld:
* orginele film
* bewerkte film (er zijn stukken voor en er tussen geplakt)
* ondertitels (je hoort niet goed wat iedereen zegt en voor de Engelse familie is het best wel prettig om het te vertalen)
nu heb ik wel veel met meerder sporen gewerkt om zoveel mogelijk orgineel te houden
iemand hits of tips hoe ik de ondertitels/diverse "verhaallijnen" toe kan voegen ?
Tja vanalles