4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Intentionally left blank
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Waarom is de winkelmand niet (gewoon?) gekoppeld aan een username i.p.v. aan een computer / profiel? Ik zie geen voordelen van een cookie en het is onhandig dat je winkelmand op verschillende locaties elke keer een andere inhoud heeft.crisp schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:00:
De inhoud van je winkelmandje wordt clientside in een cookie opgeslagen.
Een van de voordelen van een cookie is, dat de winkelmandjes niet op de server opgeslagen worden maar alleen lokaal.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:42:
Waarom is de winkelmand niet (gewoon?) gekoppeld aan een username i.p.v. aan een computer / profiel? Ik zie geen voordelen van een cookie en het is onhandig dat je winkelmand op verschillende locaties elke keer een andere inhoud heeft.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Daar had ik i.d.d. niet aan gedacht. Maar het zou voor de gebruikers die wel de moeite hebben genomen om te registreren en in te loggen natuurlijk het mooist zijn als de winkelmand gekoppeld is aan de username. Ik kan me voorstellen dat dit vanuit technisch oogpunt niet gewenst is (2 systemen voor 1 functionaliteit) maar goed, als het niet moeilijk is om te implementeren waarom niet?Spockz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:49:
Behalve dat, wat zou je dan doen met mensen die niet zijn ingelogd? Die kunnen nu wel een mandje samenstellen, die kunnen dat dan opeens niet meer.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Een dergelijke FR staat al enige tijd open op devtrack, helaas hebben we tot dusver nog geen tijd gehad daar iets mee te doen...Yoeri schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:00:
Op zich zie ik wel wat in een "favo config"-mogelijkheid. Waarbij je huidige winkelmandje wèl in een cookie komt, maar waarbij je bvb de mogelijkheid hebt een drietal configuraties op de server op te slaan en idealiter zelfs naast elkaar te leggen ter vergelijking
Intentionally left blank
De import-link onderaan http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten bewaren/bookmarkenWat zijn de mogelijkheden om hier iets aan te doen
Intentionally left blank
Verwijderd
De spullen kopenMicrokid schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:27:
Damn, vandaag was het weer zover: m'n mandje weer compleet weg en vervangen door iets anders. En het cookie was echt geen 31 dagen oud. Wat zijn de mogelijkheden om hier iets aan te doen, want dit begint nu toch wel vervelend te worden als ik om de haverklap m'n mandje opnieuw moet vullen.
Nah.. Is het niet mogelijk om de inhoud van een winkelmandje opteslaan zodat men 1 of 2 winkelmandjes kan samenstellen?
Tuurlijk voor niet ingelogde mensen kunnen nogsteeds winkelmandje maken aangezien deze ook nog in je cookies staan
2 vliegen in 1 klap.
Voor members mogelijkheid tot opslaan. Ik neem aan dat er niet veel extra data zal generen. Zon mandje zal hooguit 10 Kb zijn?
Spuit 11 zie opmerking Yoeri
A Soldiers manual and a pair of boots.
Signatures zijn voor boomers.
Pricewatch winkelmand gevuld.
☻/
/▌
/ \
En andere manieren om de cookie te slopen zijn er ook niet, de maximale grootte zal je niet gauw bereiken iig.
Intentionally left blank
# Product Prijs Subtotaal
AMD Phenom X4 9500 € 128,- € 128,-
Asus M2N-VM DVI € 46,45 € 46,45
Logitech S96 Optical Wheelmouse € 4,40 € 4,40
Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB € 43,- € 43,-
Merkloos 1GB PC6400 DDR2 CL5 € 13,45 € 26,90
Samsung SH-S202J € 18,03 € 18,03
Seagate DiamondMax 21, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB) € 42,50 € 42,50
Sweex Multimedia Keyboard SW-20 (PS/2, NL) € 8,75 € 8,75
Xitac X-gear Lineo XLN3320K (ATX, 400W, Zwart, Cardreader) € 35,95 € 35,95
Totaal € 353,98
Verwijderd
Als je naar de produkten kijkt zal dit in ieder geval niet het probleem zijn.Maasluip schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:39:
Is dit dan een lijstje die in een BBG staat of zo?
Alleen staat daar verder nergens een winkelmand linkje voor zover ik kan zien? Niet totaal vergeten dat je toevallig dat topic tegenkwam en zelf een winkelmandje hebt geknutseld om te kijken waar je uit kwam?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Maar nu je het zegt, ik heb dat wel nagezocht ja, maar dat was toen ik die post las en dat is al ruim een week geleden.
Daarna had ik mijn winkelmandje zeer zeker al eens aangepast.
Ik heb even in het cookie gekeken en daar staat hij (natuurlijk) in. Wat betekenen de cijfers die onder de winkelmandlink staan?
[ Voor 74% gewijzigd door Maasluip op 28-03-2008 12:25 ]
[productid]/[aantal],[productid2]/[aantal2]....Maasluip schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:18:
Wat betekenen de cijfers die onder de winkelmandlink staan?
Maasluip schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:18:
Ik heb even in het cookie gekeken en daar staat hij (natuurlijk) in. Wat betekenen de cijfers die onder de winkelmandlink staan?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana