Toon posts:

receiver vor stereo en films

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik zoek een surround receiver die aan de volgende eisen moet voldoen:
-Hij gaat veel gebruikt worden voor het luisteren van muziek, stereo is dus belangrijk voor me.
-In iets mindere mate gaat hij gebruikt worden voor het afspelen van films vanaf een dvd speler of pc.
-Ik hoef niet teveel poespas op zo'n apparaat, de geluidskwaliteit is het belangrijkst.
-Mijn budget is vrij beperkt ongeveer 700euro.

Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de volgende apparaten:
-cambridge audio azur 540V3. (deze is op dit moment nog rond de 800 euro maar ziet er slank en strak uit).
-Marantz SR5002 of de SR 6001. Het nadeel van de marantz is dat deze erg groot zijn (t.o.v. de cambridge audio).

Misschien is een stereo versterker ook een optie. Alleen deze zijn beperkt met hun aansluitmogelijkheden.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:29

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Tsja, als ik het zo lees lijkt het alsof je op de goede weg zit en ons helemaal niet nodig hebt. Je weet wat je wilt, je weet wat er te krijgen is, nu is het een kwestie van naar de winkel gaan om te gaan luisteren zodat je ook zeker weet dat het in stereo allemaal goed gaat. Je kan je eigen keuze maken denk ik!

[ Voor 6% gewijzigd door bartvl op 03-03-2008 21:04 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:19

voodooless

Sound is no voodoo!

En dat is ook precies wat er aangeraden staat in Audio en HiFi forum policy - Het regime :) Een versterker moet je beluisteren en dat kun je het beste in de winkel doen, en daar kunnen we jou ook niet bij helpen. Er zijn receivers genoeg om uit te kiezen binnen je budget. Kijk gewoon naar de dingen die jij nodig hebt, ook wat betreft aansluitmogelijkheden, toekomstperspectief, features en looks. Zoek een paar modellen uit en zoek dan winkels waar je ze kunt bekijken en beluisteren. :)

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.