Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Ik zit nu al een tijdje rond te kijken op tweakers en op google, maar kan er niet echt uitkomen.
Mijn ouders hebben beneden een digitale televisie abonnement van @home gewoon het basis pakket.

Nu heb ik zelf deze week een nieuwe tv gekocht en wil ook graag digitale televisie. Dit is dus ook een een pakket aanschaffen met decoder en kaartje.

Alleen nu komt het. Ik wil graag het pakket met alle extra zenders erbij en misschien ook wel film1en/of sport1. Nu heb ik gelezen dat dit kan, alleen moet je dit op beide kaartjes betalen terwijl ik het alleen op mijn kaartje wil. Of heb ik het nu verkeerd begrepen.

Of kan ik gewoon een eigen abbonement los van het abonnement van mijn ouders.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Zo niet ligt ik wel toe.

Alvast bedankt Roeloz

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:30
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:04:
Hallo mede tweakers,

Ik zit nu al een tijdje rond te kijken op tweakers en op google, maar kan er niet echt uitkomen.
Mijn ouders hebben beneden een digitale televisie abonnement van @home gewoon het basis pakket.

Nu heb ik zelf deze week een nieuwe tv gekocht en wil ook graag digitale televisie. Dit is dus ook een een pakket aanschaffen met decoder en kaartje.

Alleen nu komt het. Ik wil graag het pakket met alle extra zenders erbij en misschien ook wel film1en/of sport1. Nu heb ik gelezen dat dit kan, alleen moet je dit op beide kaartjes betalen terwijl ik het alleen op mijn kaartje wil. Of heb ik het nu verkeerd begrepen.

Of kan ik gewoon een eigen abbonement los van het abonnement van mijn ouders.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Zo niet ligt ik wel toe.

Alvast bedankt Roeloz
Het is vast niet het antwoord waar je op zit te wachten, maar een telefoontje naar @home is denk ik het makkelijkste.

• Dofke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11-2024
Van de site @home:

Kan ik digitale televisie van @Home ook op een tweede TV-toestel ontvangen?

Ja, dan kan. U heeft er wel een extra Startpakket TV Digitaal en digitale ontvanger voor nodig. Voor een extra abonnement betaalt u jaarlijks € 10 administratiekosten. Voor een extra abonnement op 1 KeuzePakket betaalt u € 3,95 per maand, voor een extra abonnement op 2 KeuzePakketten betaalt u € 6,95 per maand en voor een extra abonnement op TV Digitaal Totaal betaalt u € 9,95 per maand. Het maximale aantal abonnementen is drie.

Ook een extra abonnement moet u activeren. Dit doet u door het aanmeldformulier uit het Startpakket TV Digitaal of het online-formulier in te vullen en op te sturen. Let op: doe dit binnen vijf werkdagen om te voorkomen dat het beeld op zwart gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Dofke schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:16:
Van de site @home:

Kan ik digitale televisie van @Home ook op een tweede TV-toestel ontvangen?

Ja, dan kan. U heeft er wel een extra Startpakket TV Digitaal en digitale ontvanger voor nodig. Voor een extra abonnement betaalt u jaarlijks € 10 administratiekosten. Voor een extra abonnement op 1 KeuzePakket betaalt u € 3,95 per maand, voor een extra abonnement op 2 KeuzePakketten betaalt u € 6,95 per maand en voor een extra abonnement op TV Digitaal Totaal betaalt u € 9,95 per maand. Het maximale aantal abonnementen is drie.

Ook een extra abonnement moet u activeren. Dit doet u door het aanmeldformulier uit het Startpakket TV Digitaal of het online-formulier in te vullen en op te sturen. Let op: doe dit binnen vijf werkdagen om te voorkomen dat het beeld op zwart gaat.
Ja dit heb ik ook gelezen maar ergens in een forum heb ik gelezen dat als je een extra pakket neemt op het 2de abonnement dat dan het eerste abonnement dit ook krijgt en dus je het dubbele moet betalen omdat je twee keer dat pakket moet betalen.

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
Heb hier thuis ook 1 televisie met Digitaal Totaal, Sport 1 en Film1. De televisie die boven staat heeft alleen de standaard zenders digitaal en ik betaal dus maar 1x het abonnement.

Conclusie: Wat jij wilt zou dus moeten lukken :)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:10
FiREFaRT schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:59:
Heb hier thuis ook 1 televisie met Digitaal Totaal, Sport 1 en Film1. De televisie die boven staat heeft alleen de standaard zenders digitaal en ik betaal dus maar 1x het abonnement.

Conclusie: Wat jij wil zou dus moeten lukken :)
Met een starterpakket gaat dat inderdaad, echter kan je dan geen 'gratis' of 'goedkoop' Film1 en Sport1 ontvangen, wat een nadeel kan zijn voor de TS. Overigens betaal je wel daarvoor 10 euro administratiekosten (eenmaal of per jaar oid).

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:46:
[...]

Ja dit heb ik ook gelezen maar ergens in een forum heb ik gelezen dat als je een extra pakket neemt op het 2de abonnement dat dan het eerste abonnement dit ook krijgt en dus je het dubbele moet betalen omdat je twee keer dat pakket moet betalen.
Dat kan toch ook? Goedkope kaartje (tweede abo) bij je ouders en dure kaartje bij jou?

Verwijderd

Topicstarter

Conclusie: Wat jij wil zou dus moeten lukken :)
Ok dat is precies wat ik moest weten

Bedankt FiREFaRT
Beekforel schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:17:
[...]

Dat kan toch ook? Goedkope kaartje (tweede abo) bij je ouders en dure kaartje bij jou?
Bedankt freakstar zoiets had ik ook wel in gedachten, het enigste obstakel is dan dat ik dus mijn geld naar mijn ouders over moet maken, maar dat is niet zo'n probleem.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Conclusie: Wat jij wilt zou dus moeten lukken :)
dan heb je dus in totaal 2 tv's thuis?
wat zijn de totale abbonements kosten dan?

ik zit ook te denken om digitenne van kpn te nemen alleen wij hebben hier thuis 3 tv's staan, dan betaal je dus 6,95 per maand voor je normale abbo en daarna per tv 3euro per maand extra betalen?

• Apache4u
  • Niet online
Ik ben hier ook lang mee bezig geweest.
Nie omdat ik zo'n cheap ass ben, maar omdat ik het belachelijk vind dat ik voor film1/sport1 dubbel abonnementsgeld zou moeten betalen als ik dit ook in de slaapkamer zou willen kijken.
Na lang zoeken op allerlei satelliet-fora kwam een apparaatje tegen dat draadloos de gegevens van je smartcard naar 2 (max 5?) decoders kan sturen. Een draadloze cardsplitter heet dat geloof ik....
Kijk eens op www.smartwi.net . Ik heb dat ding aangeschaft, juiste firmware opgezet en het werkt perfect.
je moet je er wel een beetje in verdiepen maar misschien dat het je helpt.

Dat betekent, stam + t .

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
koekoek2003nl schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:19:
[...]

dan heb je dus in totaal 2 tv's thuis?
wat zijn de totale abbonements kosten dan?

ik zit ook te denken om digitenne van kpn te nemen alleen wij hebben hier thuis 3 tv's staan, dan betaal je dus 6,95 per maand voor je normale abbo en daarna per tv 3euro per maand extra betalen?
Ik betaal op dit moment 9,95 voor het Digitaal Totaal pakket en 22,95 voor de Sport1/Film1 combinatie per maand (dus 32,90 totaal per maand). Ik ontvang deze zenders dus maar op één tv. De andere tv ontvangt alleen de basiszenders digitaal (hiervoor betaal je 10 euro per jaar aan administratiekosten en verder niks). Ik blijf het belachelijk vinden dat je voor een 2e tv ook weer het gehele abonnementsgeld moet neerleggen. Ik los het meestal op door gewoon de smartcard mee naar boven te nemen als ik een speciale zender vanuit bed wil bekijken :P.

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Ik los het op door een videorecorder te gebruiken.
"Een wattes?"
Een videorecorder; daarmee kon je vroeger films opnemen om later terug te kijken, is nog iets uit het analoge tijdperk :P Zo'n ding heeft echter ook de mogelijkheid om beelden over een coaxkabel te sturen.

De scartkabel van de decoder loopt bij mij naar de VCR, en vanaf daar naar de tv.
Het voordeel van deze setup is dat je de VCR kunt afstemmen op de AV-ingang, en je televisies boven kun je dan weer afstemmen op het VCR-kanaal.
Nadeel van deze setup is dat je vantevoren beneden het kanaal moet instellen wat je boven wil kijken, of je moet hiervoor weer een marmitek setje gebruiken om je AB-signalen naar beneden te sturen. en uiteraard heb je niet de digitale beeldkwaliteit, maar op de slaapkamer mini-tv vind ik dat ook weinig boeiend. :+

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• Apache4u
  • Niet online
sjunnie schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:01:
Ik los het op door een videorecorder te gebruiken.
"Een wattes?"
Een videorecorder; daarmee kon je vroeger films opnemen om later terug te kijken, is nog iets uit het analoge tijdperk :P Zo'n ding heeft echter ook de mogelijkheid om beelden over een coaxkabel te sturen.

De scartkabel van de decoder loopt bij mij naar de VCR, en vanaf daar naar de tv.
Het voordeel van deze setup is dat je de VCR kunt afstemmen op de AV-ingang, en je televisies boven kun je dan weer afstemmen op het VCR-kanaal.
Nadeel van deze setup is dat je vantevoren beneden het kanaal moet instellen wat je boven wil kijken, of je moet hiervoor weer een marmitek setje gebruiken om je AB-signalen naar beneden te sturen. en uiteraard heb je niet de digitale beeldkwaliteit, maar op de slaapkamer mini-tv vind ik dat ook weinig boeiend. :+
Dat kan ook, maar dan moet je dus als je in bed ligt naar je videorecorder om van kanaal te wissen en je beeld wordt door je videorecorder al analoog gemaakt voordat het nog een aantal meters over een coax-kabel wordt gestuurd met mogelijk kwaliteitsverlies tot gevolg. Met de smartwi oplossing kun je gewoon 2 digitale ontvangers gebruiken, ieder voorzien van een dummy-smart-card terwijl je echte smartcard in het smartwi kastje zit

Dat betekent, stam + t .

Pagina: 1