Elke keer wanneer ik Windows opnieuw opstart, begint mijn beeldscherm weer in 60Hz. Dit is nogal irritant, zeker gezien ik nogal veel achter de PC zit. In de `Control Panel » Display » Settings » Properties » Monitor` geeft mijn W2K SP4 echter standaard de laatst-ingestelde frequentie aan (meestal is dit 100Hz of 120Hz). Wanneer ik deze wijzig wordt het beeld een stuk rustiger, en wordt het werkelijk 100Hz of 120Hz.
Mijn beeldscherm is een IIYAMA Vision Master Pro 454 (met maximale frequentie van 200Hz).
Mijn videokaart is een ATI Radeon X1300 Pro met 256 MB DDR2 geheugen (exacte type e.d. weet ik niet).
Het geheel draait op W2K SP4
Kent iemand dit probleem? En wat nog belangrijker is: weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? Ik heb me suf gezocht op google, maar daar kennen ze het probleem volgens mij niet.
Mijn beeldscherm is een IIYAMA Vision Master Pro 454 (met maximale frequentie van 200Hz).
Mijn videokaart is een ATI Radeon X1300 Pro met 256 MB DDR2 geheugen (exacte type e.d. weet ik niet).
Het geheel draait op W2K SP4
Kent iemand dit probleem? En wat nog belangrijker is: weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? Ik heb me suf gezocht op google, maar daar kennen ze het probleem volgens mij niet.