Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Ik heb ze zo dat ze pas na 3 uur uit gaan. En dat gebeurt nooit. In de praktijk blijven ze altijd aan. En dat is ook wel het beste.
Verwijderd
Twee dingen zijn slecht voor je hd's telkens opnieuw opspinnen en weer uitgaan en hoge temperaturen, dusss...... als je schijf zo heet is dat je je vingers er aan brand dan zou ik ze maar wel koelen, en laat ze verders maar lekker lang draaien.
Verwijderd
jep inderdaad ik zou er ff een coolertje voor hangen voor in iedergeval de tempratuur een beetje onder controle te houden
en verder je hd's niet te vaak uitschakelen
en verder je hd's niet te vaak uitschakelen
een koelertje voor de harddisks hangen ?? hoe had je dat in gedachten dan ? het is gewoon een rekje...een blaasdingetje kan er niet echt opzetten...misschien waterkoelinkje maar das een beetje veel werk...hoe doe ik dat of moet ik dan gewoon een koeler erop plakken ?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Er bestaan gewoon harddiskcoolers hoor, bij elke beetje normale pc boer te krijgen... En anders biedt Conrad altijd uitkomst...
Pagina: 1