Toon posts:

MMO wargame Battleground Europe wellicht naar China

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het onafhankelijke Texaanse Cornered Rat Service (CRS), zal wellicht de licensie van hun MMO war simulation game verkopen aan de Volksrepubliek China. Dit zal niet gaan inhouden dat de game door de Chinezen zal worden geproduceerd maar dat de game slechts op Chinese servers zal draaien. Dit betekent echter ookd at er regels van de Chinese overheid zullen worden toegepast opde game. Zo zal er een antiverslavingsprogramma moeten worden ingebouwd dat spelers ervan weerhoudt te lang te spelen. Ook zal de Chinese taal moeten worden ondersteund.
CRS zal op hun beurt ook de interface vereenvoudigen en het voor Newbie's makkelijker te maken om het spel onder knie te krijgen. Momenteel is de leercurve zodanig hoog dat veel beginners snel afhaken alvorens ze het spel hebben kunnen doorgronden en hebben kunnen ervaren.Men is dan ook bezig aan een nieuwe patch, 1.29, nadat net 1.28 live is gegaan. Hierin zal men de nieuwelingen gestructureerder langs een oefentraject leiden zodat men alle aspecten van het spel beter op een betere wijze onderricht krijgt.
Het spel, dat een paar duizend liefhebbers kent, is er een voor liefhebbers van het genre en tot nu toe onbekend bij het grote publiek. Het kleine CRS is sedert 7 jaar bezig deze game te ontwikkelen tot het meest veelzijdige en perfecte wereldoorlog twee spel dat er momenteel bestaat. Vanaf 2001 spelen de liefhebbers dan ook eigenlijk een megagrote Beta versie. Door zich op de Chinese markt te richten hoopt CRS fondsen los te maken waardoor zij in staat zullen zijn om het spel naar hun eigen wensen, en naar de wensen van de playerbase, te vormen. Sowieso is men al bezig aan een nieuwe engine (Unity II) die er voor moet zorgen dat de graphics meer up to date worden.

Bronnen:

fora: www.battlegroundeurope.com, www.dutchd.nl, www.cplebs.com/bge

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Let maar op dat er veel mensen afhaken, wie heeft er nu zin in een antiverslavingsprogramma. Zit je net lekker te spelen stopt het spel ineens met een melding dat je te lang speelt en niet meer verder kunt ofzo? Met een "paar duizend" spelers zullen er veel afhaken en blijft er niet echt veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Het antiverslavings gedeelte wordt niet ingevoerd binnen het spel. Dat gaat alleen gelden voor de servers in China, die zullen gescheiden blijven van de "westerse" servers. Dit gaat de rats geld opleveren zodat ze het spel kunnen ontwikkelen. De Chinezen krijgen hetzelfde spel, maar betalen er licentiekosten voor.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien je link naar je eigen site komt dit bij mij over als een leuke poging te spammen. Daarnaast mis ik de discussiewaarde van een enkel nieuwsbericht in deze opzet, aangezien er geen insteek tot discussie gegeven wordt.

Dit topic doe ik dan ook dicht. Geef of een insteek tot discussie of plaats het bericht (zonder URL van je eigen site) in het topic over het spel.

Dit topic is gesloten.