Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 08:04
Hallo iedereen, grote problemen in Windows XP land :?

Gisteren heb ik, tegen beter weten in, mijn pc via de powerknop achteraan de voeding afgezet. Toen ik dit deed was deze nog vollop windows xp aan het afsluiten. Toen ik gisterenavond opnieuw wou opstarten startte deze gewoon op tot net voor het moment dat het scherm van windows xp verdwijnt en het bureaublad zou moeten tevoorschijn komen. Maar dan crasht hij en start opnieuw op tot je het scherm met "veilig opstarten" enz krijgt. Ik heb elke mogelijkheid geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat.

Daarna heb ik in de Bios ingesteld dat ik wil booten van een cd. Ik krijg dan wel de melding "Boot from CD" en ik hoor de cd in de cd drive draaien maar niks meer dan dat, opnieuw diezelfde crash ... iemand die raad weet?

Alvast van harte bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Als je wilt booten van cd terwijl er nog een XP installatie op de schijf staat, moet je wel binnen x aantal seconden even een toets van je toetsenbord indrukken, dat heb je wel gedaan? Anders gaat je pc gewoon verder met de huidige installatie booten en krijg je logischerwijs weer die error.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Verandert jammergenoeg niets aan het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dat gaat niet vanzelf over nee :)
Maar kun je nu wel of niet van CD booten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Ik kan niet van de cd booten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Zou het aan de voeding kunnen liggen? Deze maakt al een paar dagen een raar geluid.
Pagina: 1