Ik ben een computer reparateur met enig ervaring.
Mijn probleem is:
Ik heb twee PC's - Dell optiplex GX520
Geintigreerde Videokaart
Ik had 3 dgn geleden een GX520 verkocht, deze deed het goed.
De klant kwam vandaag terug met de opmerking dat hij geen voeding had.
Dus heb ik de voeding van de andere GX520 erin gedaan, ik wilde het opstarten maar had geen beeld.
Om de probleem op te lossen heb ik:
- De monitor in een andere PC gestopt dan Dell PC's en het deed het gewoon.
- PC's aan een Dell Monitor aangesloten - Maar gaf weer [1 geen input signal]
- Monitor voeding eruit gehaald en weer terug gezet [Geen signaal]
- De voeding weer teruggezet op de andere PC om te kijken of er wat met de moederbord is maar deze deed het ook al niet.
- Toen ben ik gaan googlen Optiplex+Geen+Beeld, maar kwam niet verder dan stapgewijs controleren van beeld met zonder brandende ledje. En synchroseren van Monitor.
Wat ik frapant vind is dat allebei de Dell PC's geen beeld hebben. Het is niet Moederbord gerelateerd. Alle apparatuur eromheen heb ik eruit gehaald. En 3 dgn geleden deed een PC het nog de andere weet ik niet zover was ik nog niet gekomen.
Is er iemand die zo'n soortgelijke probleem met Dell Optiplex PC's heeft of heeft gehad.
Kan het gebeurt zijn met het omzetten van de voeding en wat kan er dan gebeurt zijn.
Ik heb gewoon voeding op de computer het start gewoon op alleen met zwart beeld
Ik heb veel Forums doorgezocht maar kon niks vinden.
Als je vind dat ik allebei de PC's kan weggooien en dat Dell computers niet aangeraden worden. Dat weet ik heus.
Maar stapsgewijs oplossen van dit probleem zou ik zeer op prijs stellen.
O ja ik krijg ook 3 langdurige piepjes.
Alvast Bedankt
Mijn probleem is:
Ik heb twee PC's - Dell optiplex GX520
Geintigreerde Videokaart
Ik had 3 dgn geleden een GX520 verkocht, deze deed het goed.
De klant kwam vandaag terug met de opmerking dat hij geen voeding had.
Dus heb ik de voeding van de andere GX520 erin gedaan, ik wilde het opstarten maar had geen beeld.
Om de probleem op te lossen heb ik:
- De monitor in een andere PC gestopt dan Dell PC's en het deed het gewoon.
- PC's aan een Dell Monitor aangesloten - Maar gaf weer [1 geen input signal]
- Monitor voeding eruit gehaald en weer terug gezet [Geen signaal]
- De voeding weer teruggezet op de andere PC om te kijken of er wat met de moederbord is maar deze deed het ook al niet.
- Toen ben ik gaan googlen Optiplex+Geen+Beeld, maar kwam niet verder dan stapgewijs controleren van beeld met zonder brandende ledje. En synchroseren van Monitor.
Wat ik frapant vind is dat allebei de Dell PC's geen beeld hebben. Het is niet Moederbord gerelateerd. Alle apparatuur eromheen heb ik eruit gehaald. En 3 dgn geleden deed een PC het nog de andere weet ik niet zover was ik nog niet gekomen.
Is er iemand die zo'n soortgelijke probleem met Dell Optiplex PC's heeft of heeft gehad.
Kan het gebeurt zijn met het omzetten van de voeding en wat kan er dan gebeurt zijn.
Ik heb gewoon voeding op de computer het start gewoon op alleen met zwart beeld
Ik heb veel Forums doorgezocht maar kon niks vinden.
Als je vind dat ik allebei de PC's kan weggooien en dat Dell computers niet aangeraden worden. Dat weet ik heus.
Maar stapsgewijs oplossen van dit probleem zou ik zeer op prijs stellen.
O ja ik krijg ook 3 langdurige piepjes.
Alvast Bedankt