Systeem:
Cooler Master Centurion 5 Zwart, Zilver,
mobo Asus P5KPL-E
Seagate Barracuda 7200.11 500 GB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
Mushkin DDR2 SP2-6400 Dual Channel 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Kit Of 2
Intel Core 2 Quad Q6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 8 MB , Boxed
Cooler Master Extreme Power 550 Watt, 20+24 Pins
Samsung SH-S202J IDE, Bulk, Zwart
Point Of View VGA GeForce 8800 GT EXO Edition
Tijdens het spelen van Rome total war en Half-life 2 crasht deze computer. Alleen bij specifieke stukjes. Bij rome total war alleen als je in steden vecht. (als je met 15.000 units zonder steden vecht loopt hij nooit vast) Hij loopt vast en schakelt de vga uit, de monitor gaat zeg maar uit, en het geluid blijft hangen. En moet ik hem dus uiteindelijk rebooten.
Bij half-life 2 loopt hij overal vast. Maar de portal mod doet het wel prima, zonder vastlopers.
Crysis werkt prima op high, loopt nooit vast, hele spel uitgespeelt...
Temperaturen van cpu/'vga zijn goed, in bios, rivatuner en everest gecheckt, allemaal rond de 35-50 graden ook onder full load.
Drivers opnieuw installeren mocht ook niet baten.
Ik ben ff fresh out of idea's. Want temps zijn goed, power zit goed, kabels zitten goed, drivers maakten niet uit, Onboard graphics uitgeschakeld. De computer logs nagekeken en zie niks van errors die erop wijzen.
Alleen de videokaart niet in een ander systeem getest.
Kan iemand nu nog enig idee hebben wat je zou kunnen proberen??
Cooler Master Centurion 5 Zwart, Zilver,
mobo Asus P5KPL-E
Seagate Barracuda 7200.11 500 GB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
Mushkin DDR2 SP2-6400 Dual Channel 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Kit Of 2
Intel Core 2 Quad Q6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 8 MB , Boxed
Cooler Master Extreme Power 550 Watt, 20+24 Pins
Samsung SH-S202J IDE, Bulk, Zwart
Point Of View VGA GeForce 8800 GT EXO Edition
Tijdens het spelen van Rome total war en Half-life 2 crasht deze computer. Alleen bij specifieke stukjes. Bij rome total war alleen als je in steden vecht. (als je met 15.000 units zonder steden vecht loopt hij nooit vast) Hij loopt vast en schakelt de vga uit, de monitor gaat zeg maar uit, en het geluid blijft hangen. En moet ik hem dus uiteindelijk rebooten.
Bij half-life 2 loopt hij overal vast. Maar de portal mod doet het wel prima, zonder vastlopers.
Crysis werkt prima op high, loopt nooit vast, hele spel uitgespeelt...
Temperaturen van cpu/'vga zijn goed, in bios, rivatuner en everest gecheckt, allemaal rond de 35-50 graden ook onder full load.
Drivers opnieuw installeren mocht ook niet baten.
Ik ben ff fresh out of idea's. Want temps zijn goed, power zit goed, kabels zitten goed, drivers maakten niet uit, Onboard graphics uitgeschakeld. De computer logs nagekeken en zie niks van errors die erop wijzen.
Alleen de videokaart niet in een ander systeem getest.
Kan iemand nu nog enig idee hebben wat je zou kunnen proberen??