HTPC:Sapphire HD2600XTgeeft geen geluid & beeld is niet goe

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb van het weekend de Sapphire HD 2600 XT 256MB, 2xDVI, HDMI, PCIe gekocht.

Nu heb ik via de HDMI convertor wel geluid opmijn Sharp LCD, maar niet via mijn DENON AVR3808.

Ook de video output middels HDMI is erg vreemd. Als ik 1920x1080 selecteer valt een groot gedeelte buiten het beeld.

Nu lees ik diverse topics dat niemand nog geluid via HDMI over de Denon aan de praat heeft gekregen en de video krijg ik ook niet goed aan de praat

Wat is een goed alternatief om HD kontent via de PC af te spelen...mooiste via HDMI naar mijn receiver...zowel audio als video.

Ohja...ik heb alles getest onder windows XP en de laatste HDMI drivers en catalyst drivers van ATI

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
AleSyS schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:09:
Nu lees ik diverse topics dat niemand nog geluid via HDMI over de Denon aan de praat heeft gekregen en de video krijg ik ook niet goed aan de praat
Als je dit weet, dan maak je toch geen topic aan over een HD2600XT maar over die Denon (whatever that may be)?
Want dat mis ik ook. Dat die Sharp LCD een LCD TV is mag duidelijk zijn. Maar wat die Denon is zet je er niet bij. (Na wat zoeken blijkt dan dat het een versterker is). Komt meteen de volgende vraag. Als je weet dat het probleem bij die Denon ligt. Waarom dan een topic in V&B?

Misschien kun je de topicstart even opruimen en in overzichtelijk neerzetten welke apparatuur er allemaal bij betrokken is (Merk, Model, Type) en hoe al die apparatuur aangesloten staat. Wellicht kun je dan ook even een link geven naar die problemen die jij gevonden hebt (dan hoeft niet iedereen die zelf te gaan zoeken). Tot slot kun je de titel nog even aan gaan passen via een TR.

[ Voor 3% gewijzigd door kalizec op 03-03-2008 12:14 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 11:21
Wat ik een keer had met een andere kaart was drivers opnieuw installeren. Dan pakte die het wel goed.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je dit weet, dan maak je toch geen topic aan over een HD2600XT maar over die Denon (whatever that may be)?
Want dat mis ik ook. Dat die Sharp LCD een LCD TV is mag duidelijk zijn. Maar wat die Denon is zet je er niet bij. (Na wat zoeken blijkt dan dat het een versterker is). Komt meteen de volgende vraag. Als je weet dat het probleem bij die Denon ligt. Waarom dan een topic in V&B?
Idd. Hier kunnen we weinig mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.